جمعی از وزرا در شهرستان های مختلف استان کرمان حضور می یابند

در پی اعلام سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان در روزهای پنجشنبه و جمعه جاری، برنامه حضور وزرا در شهرستان های مختلف نیز از سوی استانداری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی اعلام سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان در روزهای پنجشنبه و جمعه جاری، برنامه حضور وزرا در شهرستان های مختلف نیز از سوی استانداری اعلام شد.

 

 

بر اساس این گزارش؛ روز جمعه 21 مرداد ماه، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان‌های انار و رفسنجان و دکتر احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های سیرجان و بردسیر سفر می کند.

 

 

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های بم و نرماشیر، دکتر سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های ریگان و فهرج، دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور به شهرستان کرمان سفر می کند.

 

 

همچنین دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان‌های رودبار جنوب و کهنوج، دکتر یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به شهرستان‌های فاریاب و عنبرآباد سفر می‌کنند تا به عنوان نماینده ویژه آیت‌الله رئیسی، بررسی مسائل و مطالبات، بازدید از طرح‌‌ها و پروژه‌ها، دیدار با مردم و شرکت در جلسه شورای اداری را داشته باشند.

 

 

 

 

دکتر زارع‌‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان راور، دکتر زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستانهای قلعه‌گنج و منوجان و دکتر فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان شهربابک به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به استان کرمان حضور خواهند داشت.

کد خبر 1204440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha