شناسایی الگوهای دینی و اسلامی، مهم ترین رسالت جامعه اسلامی است

عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: مهم ترین رسالت جامعه اسلامی ایران، شناسایی الگوهای دینی و اسلامی است که معرفی این الگوها در مسایل زنان از ضروری ترین نیازها در شناخت صحیح شخصیت انسانی و جایگاه اجتماعی زنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «فائزه عظیم زاده ‏اردبیلی» عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) شامگاه چهارشنبه در همایش جایگاه زنان زینبی در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد، بر اهمیت جایگاه و نقش بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تأکید کرد و افزود: مهم ترین رسالت جامعه اسلامی ایران، شناسایی الگوهای دینی و اسلامی است که معرفی این الگوها در مسایل زنان از ضروری ترین نیازها در شناخت صحیح شخصیت انسانی و جایگاه اجتماعی زنان است.

 

وی اظهارکرد: بانوان مسلمان به ویژه محبان اهل بیت همچون زینب کبری سلام الله علیها در مبارزات فرهنگی باید حضوری فعال داشته باشند.

 

عظیم زاده اردبیلی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی می‌کنند بی بندوباری را در بین جوانان ترویج کنند.

 

دکتر «فائزه عظیم زاده اردبیلی» استاد دانشگاه امام صادق( ع) نشان ملی خدمت در عرصه علم و فرهنگ(۱۳۹۰)، ۲۳ سال سابقه معاونت پژوهش دانشگاه امام صادق( ع ) واحد خواهران، برگزاری بیش از 40 نشست فرهنگی و بصیرتی و تهیه بیش از ۷۰ عنوان مقاله را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

کد خبر 1204587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha