رسانه ها ظرفیتی بزرگ و اثرگذار برای ایجاد توسعه و پیشرفت هستند

مصطفی زاده،گفت: رسانه ها ظرفیتی بزرگ و اثرگذار برای ایجاد توسعه و پیشرفت هستند

سعدی مصطفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،با اشاره به اینکه امانتداری و صادق بودن از ویژگی های بارز خبرنگاران است که به بهبود و تعالی امور کمک می کند،گفت:  انتقاد سازنده در رسانه ها پایه و اساس توسعه است و مدیران باید هماهنگی و هم افزایی خوبی با رسانه ها داشته باشند.

 

فرماندار روانسر ،افزود: رسانه ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان  نقش خود را به خوبی در این شهرستان ایفا و با اعتماد سازی که داشته اند توانسته اند برای بهبود و پیشرفت در امور به نحو مطلوب مطالبه گری کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مدیران نیازمند همراهی رسانه های صادق هستند و آگاه کردن افکار عمومی و انعکاس خدمات دولت و نظام از اصلی ترین رسالت های مدیران است

 

مصطفی زاده تصریح کرد:خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهااست.

 

فرماندار روانسر با بیان اینکه جامعه به وجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان در راستای آگاهی بخشی، تلاش می کنند افتخار می کند،اظهار کرد:خبرنگاری شغل، حرفه، هنر و عشق است، هنری و عشقی که خبرنگار باید با جان و دل عاشق آن باشد تا بتواند در این زمینه موفق باشد. 

 

 

 

کد خبر 1204606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha