پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) با مشارکت ۳۰۰ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان

جلالی از پوشش امدادی مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) با مشارکت ۳۰۰ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کردستان خبر داد.

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) 300 نیروی عملیاتی جوانان، امدادگران، اعضای کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و غنچه‌های هلال جمعیت هلال احمر کردستان از تاریخ 15 تا 17 مردادماه جاری برای ارائه‌ خدمات به هم استانی‌های عزیز مشارکت داشتند.

 

 

جلالی با اشاره به خدمات ارائه شده به عزاداران حسینی(ع) بیان کرد: توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در کردستان به دو هزار نفر از عزاداران حسینی، خدماتی اعم از کنترل فشارخون، تست قند خون، توزیع بسته‌های بهداشتی، واکسیناسیون کرونا و عطرافشانی تجمعات و دسته‌های عزاداری و سوگواری و غیره ارائه شده و همچنین آموزش نکات آموزشی کمک‌های اولیه نیز از مباحثی بود که توسط کارکنان و داوطلبان توضیح داده شد.

 

 

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: هیئت جوانان حضرت علی اکبر(ع) توسط جوانان هلال احمر فعال بوده و همزمان با سراسر کشور در کردستان نیز این عزاداری انجام شد، همچنین تمامی پایگاه‌ها، مراکز عملیاتی و عوامل اجرایی استان کردستان، جهت کمک‌رسانی به هم استانی‌های عزیز، شبانه روزی آماده بوده و در این برنامه اعضای جوانان در قالب تیم‌های سحاب به صورت داوطلبانه با حضور در کنار نیروهای عملیاتی امدادی نسبت به پوشش امدادی مراسم اقدام کردند.

 

 

وی تصریح کرد: محرم فرصتی مغتنم برای آشنایی با فلسفه قیام امام حسین (ع) و برای انفاق و کمک به مردم است. حادثه عظیم عاشورا نماد خوبی ها بوده و امام حسین (ع) مسیر حق و حقانیت را نشان داده و مهم است همه ی ما مسیر زندگی خود را حسینی کنیم و از این حماسه تاریخی درس گرفته و در راه خدمت به نیازمندان و کمک به همنوعان با یاری یگدیگر گام برداریم.

کد خبر 1204625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha