وزیر ارشاد در کرمان| بازدید از مجموعه های فرهنگی و دیدار با برخی چهره ها+ تصاویر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر هیئت دولت به استان کرمان ضمن بازدید از موزه هنرهای معاصر و پروژه تالار مرکزی و... با یک هنرمند و خانواده یک شهید خبرنگار هم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدمهدی اسماعیلی، پنجشنبه(۲۰ مرداد)به همراه تنی چند از وزرا در معیت رییس جمهوری وارد استان کرمان شد و در بدو ورود به گلزار شهدا و مزار سردار دلها رفت.

 

 

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از پروژه تالار مرکزی؛ ساخت این پروژه را کار ارزشمندی در استان دانست که با افتتاح این پروژه رونق بسیار خوبی در فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان کرمان ایجاد خواهد شد.

 



وی تصریح کرد: تلاش داریم طی یک برنامه رسمی در آبان‌ ماه با برگزاری یک جشنواره ملی این مجموعه افتتاح و در اختیار اهالی فرهنگ و هنر استان کرمان قرار بگیرد.

 

 

 وزیر ارشاد همچنین ضمن دیدار با مطهره قربانی از هنرمندان تجسمی و تذهیب استان و ستودن روحیه این هنرمند؛ با خانواده شهید خبرنگار غلامرضا آتشی گوهری نیز دیدار و گفتگو کرد.

 

 

اسماعیلی در بازدید از موزه هنرهای معاصر صعنتی کرمان هم این موزه را جزو موزه‌های فاخر کشور قلمداد کرد و گفت: آثار خوب و ارزشمندی در این موزه وجود دارد و فضای تاریخی و میراثی موزه بر قابلیت‌های آن افزود است و فاز دوم موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان تکمیل و تجهیز می‌شود.

 

 

بازدید از بخش های مختلف کتابخانه ملی از دیگر برنامه های وزیر در کرمان بود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1204732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha