لزوم تغییر وزرای ناکارآمد/  ۸ وزیر در لیست استیضاح مجلس

کوچکی نژاد با تاکید بر لزوم تغییر وزرا و مدیران ناکارآمد گفت: دولت باید در جایگزینی وزرا دقت کند تا اشتباهات گذشته در چینش کابینه طی یکسال گذشته تکرار نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «جبار کوچکی‌نژاد » امروز(شنبه،۲۲مرداد) در نشست با خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، اهمیت اطلاع رسانی در جامعه امروز را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهید صارمی نمونه‌ای از خودگذشتگی و ایثار در حوزه رسانه و خبر است.

 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه اطلاع رسانی یک نیاز ضروری در آگاهی‌بخشی است افزود: جامعه تحت تاثیر رسانه است که مدیریت افکار عمومی را بر عهده دارد و بسیاری از رفتار مدیران تحت تاثیر رسانه قرار دارد.

 

وی با تسلیت درگذشت شاعر معروف گیلانی" هوشنگ ابتهاج" تصریح کرد: پیکر این شاعر نامدار ایرانی و گیلانی از آلمان به زادگاهش در رشت انتقال داده شده و به خاک سپرده می شود.


کوچکی نژاد با تاکید بر تقویت دولت در حوزه‌های مختلف با همراهی مردم افزود: دولت در حوزه‌هایی چون وزارت خارجه و امنیت موفق عمل کرده و در سایر حوزه‌ها باید تلاش بیشتری شود.

 

وی ارزیابی دولت از مدیران بعد از گذشت یکسال از فعالیت را مطالبه مجلس و مردم دانست و تصریح کرد: دولت باید در این خصوص خانه تکانی کند.


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس ادامه داد: بالغ بر هشت وزیر در لیست استیضاح مجلس قرار دارند و انتظار مجلس و مردم تغییر این وزرا است.

 

وی با تاکید بر لزوم تغییر مدیران و وزرای ناکارآمد اظهارکرد: دولت باید در جایگزینی وزرا دقت کند تا اشتباهات گذشته در چینش کابینه طی یکسال گذشته تکرار نشود زیرا شرایط کشور و مردم پذیرای این اشتباه نیست.

 

کوچکی نزاد در ادامه به حوزه پسماند اشاره و از نگاه ملی و واحد دولت و استان به پسماند گیلان خبرداد و گفت: به شدت پیگیر این مورد هستیم تا با جانمایی جدید برای دفن زباله معضل سراوان را حل کنیم.


کوچکی نژاد با اشاره به حوزه مدیریتی استان گفت: باید در حوزه استان شاهد انسجام بیشتر در خدمات‌دهی به مردم باشیم و وزرا و استاندار باید گله مندی مردم را با گوش و جان بپذیرند.


وی به انتصابهای مدیریتی در استان اشاره و اضافه کرد: برخی از انتصاب ها مناسب نبوده و باید تغییر  یابند تا مردم طعم شیرین دولت انقلابی را بچشند.

 

نماینده مردم رشت در مجلس تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی را مورد اشاره قرار داد و گفت: کلیات این طرح تصویب شده است و به زودی در مجلس با رفع اشکالات بررسی می شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ برای رفاه مردم تصریح کرد: قانون بر ارائه کالابرگ تاکید دارد اما دولت نتوانست کامل آن را اجرا کند که مورد نارضایتی مردم قرار گرفته و دولت باید به اجرای کامل طرح تمکین کند.

 

کوچکی نژاد در ادامه روند افزایش حقوق بازنشستگان را توضیح داد و بیان کرد: صندوق بازنشستگی به تنهایی توان پرداخت این حجم از نقدینگی را ندارد و باید این معضل رفع شود.

 

وی با اشاره به کاشت برنج در گیلان و مازندران و برخی استان ها از خودکفایی برنج در کشور خبرداد و خاطرنشان ساخت: با این حجم از تولید نیازی به واردات برنج نداریم.

 

کد خبر 1205114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha