لزوم توجه اصحاب رسانه به بیانات مقام معظم رهبری

نبوی آبیز گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران به مطالب روز و مسائلی که در راستای سیاست های نظام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است باید بیشتر توجه کنند و از جانبداری در عرصه های مختلف بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «سیدهاشم نبوی آبیز» امروز (23 مرداد) در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان زیرکوه اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی را در حل مشکلات جامعه ایفا می کنند و باید قلم خبرنگاران به نفع مردم باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه گفت: هر اشتباه در خبر به نام خبرنگار رقم می خورد بنابراین قبل از انتشار اخبار، خبرنگاران باید در انتشار و صحت اخبار دقت لازم را داشته باشند.

 

وی در خصوص لزوم توجه اصحاب رسانه به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران به مطالب روز و مسائلی که در راستای سیاست های نظام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است باید بیشتر توجه کنند.

 

نبوی آبیز در ادامه بیان داشت: خبرنگاران توجه کنند که از جانبداری در عرصه های مختلف باید پرهیز شود و از انتشار مطالبی که به درک و فهم مخاطبین عزیز توهین کند خودداری کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه در پایان در خصوص آستانه تحمل و لزم پاسخگویی مدیران به خبرنگاران گفت: دامنه تاب آوری مسئولین شهرستان به نفع مردم باید بالا برود و در برابر خبرنگاران پاسخگو باشند.

 

 

کد خبر 1205493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha