آمادگی جمعیت هلال احمر برای اسکان زوار امام حسین(ع) در سرپل ذهاب

کمری،گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل جهت اسکان زوار امام حسین(ع) در چندین مدارس ، مسجد و چندین محل رونمایی و در صورت نیاز امکان برپا کردن چادر را نیز دارد.

مهدی کمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به تمهیدات لازم برای پیاده روی اربعین حسینی،گفت: کلیه نیروهای تخصصی ۵۰ نفر آقا و خانم و دو دستگاه آمبولانس و سِت نجات جاده ای در پایگاه، جهت هرگونه بروز احتمالی مستقر است.   

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرپل ذهاب،افزود: انبار امدادی شهرستان از لحاظ چادر،پتو و موکت به اندازه کافی در شهرستان تجهیز و مهیا است و علاوه بر پایگاه  امداد و نجات جاده ای احمد ابن اسحاق(ره)  که در پلیس راه شهرستان سرپل ذهاب به صورت ۲۴ ساعته مستقر و فعال می باشد ، یک پایگاه موقت جدید دیگر جهت امدادرسانی در سه راهی قره بلاغ از اول  شهریورماه تا پایان اربعین ۱۴۰۱ مستقر است.

 

   وی خاطر نشان کرد: زائرانی که مرز خسروی را برای ورود به عراق انتخاب می کنند پس از عبور از شهرهای دیاله و بغداد به کاظمین سپس کربلا و نجف می رسند و زائران پیش از زیارت امام حسین(ع)، به امامان مدفون در کاظمین و سامرا عرض ادب می کنندو  مسیر مرز خسروی از تهران تا خسروی به صورت چهار بانده و یکی از بهترین مسیرها است.

 

کمری، تصریح کرد:مردم شهرستان و زائرین در صورت هرگونه بروز حوادث احتمالی با شماره تلفن ۱۱۲ تماس گرفته تا نیروهای امدادی در کوتاه ترین زمان به محل خواهند رسید.

کد خبر 1205819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha