مشارکت آزادگان استان در پویش حسینی «نذر خون»

جمعی از آزادگان سرافراز استان مرکزی در آستانه ۲۶ مرداد ماه سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی، با حضور در مراکز انتقال خود در پویش حسینی «نذر خون» شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آزادگان استان مرکزی، در آستانه فرا رسیدن 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، در اقدامی خود جوش با حضور در پایگاه های انتقال خود در پویش نذر خون شرکت کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در حاشیه این کار خیر و خداپسندانه گفت: آزادگان سرافزار امروز بار دیگر با حضور و مشارکت خود در این کار خیر و خداپسندانه ایثار و از خودگذشتگی را به تصویر کشیدند.

 

« رضا ربیعی» افزود: آزادگان سرافزار همچون روزهای جوانی که در صحنه های ایثار و جهاد و جبهه های حق علیه باطل حضور پررنگ داشتند، امروز نیز با حضور خود، برای اهدای خون پیش‌قدم شدند و با اهدای خون خود به کسانی که چشم انتظار قطرات حیات بخش خون هستند امید بخشیده و نقش خود را در اجرای ایثار اجتماعی همچون گذشته به خوبی ایفا نمودند.

 

وی با بیان اینکه حضور در کنار آزادگان باعث افتخار و سربلندی است، ادامه داد: امروز فرصت مغتنمی است تا  تبیین گر صبر و ایثار این اسطوره ها و اسوه های مقاومت و پایداری باشیم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: بدون ‌شک، آزادگان دلاور و سرافراز، با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) گام در مسیر ارزش ها نهادند و امروز بیش از هر زمان دیگری پیشتاز در حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند.

ربیعی آزادگان را الگو و افتخار میهن اسلامی دانست و بیان کرد: این دلیر مردان الگوی کاملی برای جوانان امروز ایران اسلامی هستند و جوانان باید با حضور در کنار این عزیزان و گفتگو با آنها در مسیر ارزش های اسلام و انقلاب حرکت کنند.

کد خبر 1205867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha