برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی خانواده در کاشان

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان از برگزاری سلسله نشست‌های آموزشی خانواده با موضوع شناخت زوایای روحی والدین و فرزندان با حضور رابطین امور بانوان ادارات این شهرستان خبر داد.

ام البنین متقی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: سلسله نشست‌های آموزشی خانواده با موضوع شناخت زوایای روحی والدین و فرزندان بصورت ماهانه، در سالن اجتماعات شهید قنایی برگزار می شود.

 

رئیس بهزیستی شهرستان کاشان افزود: این نشست ها به پیشنهاد و درخواست واحد امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان کاشان و با مربی گری داوود قاسم زادگان مدیر مرکز مشاوره و استاد دانشگاه ویژه مسئولان امور بانوان و خانواده کارکنان ادارات و دستگاه های شهرستان برگزار می شود. 

 

متقی نژاد ادامه داد: این سلسله نشست ها با هدف آموزش مهارت های زندگی، بهبود ارتباطات در خانواده، حل مشکلات خانوادگی، درک و مدیریت موقعیت‌های خاص خانوادگی و ایجاد محیط صمیمی در خانه برگزار می شود.

 

رئیس بهزیستی شهرستان کاشان تصریح کرد: آموزش مهارت های زندگی نه تنها به نیازهای فردی اعضا توجه دارد بلکه به بالابردن استحکام خانواده و سطح آگاهی این رکن اساسی جامعه نیز نگاهی ویژه دارد. 


متقی نژاد به آمادگی اداره بهزیستی شهرستان کاشان جهت معرفی مربیان مجرب برای آموزش مهارت های زندگی به مراکز ، ادارات  و نهادهای مختلف اشاره و تصریح کرد: آمارها نشان می دهد که زنان نسبت به مردان از آموزش مهارت های زندگی استقبال بیشتری می کنند.

 

وی افزود: انتظار می رود با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها و ادارات در شهرستان این آموزش ها عمومی شده تا نقش موثر خود را در کاهش اختلافات، پیشگیری از طلاق و ایجاد صمیمت و ارتباط سالم در خانواده ایفا کند./

کد خبر 1206086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha