تصویب تسهیلات ۴۳۰ میلیون یورویی برای سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول 

احمدی گفت: تصویب ۴۳۰ میلیون یورو برای سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول و پیش بینی ۵۰۲ میلیارد تومان برای فاضلاب شهر علی‌آبادکتول از مهم‌ترین پروژه‌ها در سفر رئیس‌جمهور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ابراهیم احمدی» امروز «سه شنبه ٢۵ مرداد» در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: باوجود همه مشکلات اعتباری که دولت سیزدهم با آن مواجه بود اما باهمت و تلاش دولتمردان، اعتبارات ما نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ برابر شد و از ۹۰ میلیارد تومان به ۹۵۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

 

فرماندار علی آبادکتول گفت: در سفر رئیس جمهور ۷۱۱ میلیاردتومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و همچنین حدود ۱۴ هزار و ۴۰۵ میلیاردتومان تسهیلات ارزی، ریالی و قرض‌الحسنه برای علی‌آبادکتول مصوب شد.

 

وی بیان کرد: تصویب ۴۳۰ میلیون یورو برای سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول و پیش بینی ۵۰۲ میلیارد تومان برای فاضلاب شهر علی‌آبادکتول از مهم‌ترین پروژه‌ها در سفر رئیس‌جمهور بود.

 

احمدی گفت: در هفته دولت امسال ۱۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی اشتغالزا با اعتبار ۹۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۴۳ هزار و ۸۲۷ خانوار از خدمات آن برخوردار می‌شوند.

 

فرماندار علی آبادکتول عنوان کرد: افتتاح کارخانه بافندگی و ریسندگی ماهوت شمال با ۱۰۰ نفر اشتغال و اورژانس بیمارستان بقیه‌الله و کلنگ‌زنی پلی کلینیک این شهرستان از مهم‌ترین پروژه‌های هفته دولت است.

کد خبر 1206087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha