بهره برداری از یک هزار کلاس درس همزمان با هفته دولت

حاجی پور با اشاره به اینکه یک‌هزار کلاس درس همزمان با هفته دولت در کشور به بهره برداری می رسد، گفت: برای بهره برداری از این تعداد کلاس ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،«میثم حاجی‌پور» امروز سه شنبه (25 مرداد) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، به فعالیت های نوسازی مدارس در کشور اشاره کرد و گفت: تجهیز و نوسازی مدارس سراسر کشور در دستور کار این مجموعه قرار دارد که تا کنون فعالیت های خوبی در این راستا انجام شده است.

 

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به بهره برداری از یک‌هزار کلاس درس در کشور همزمان با هفته دولت، افزود: برای بهره برداری از این تعداد کلاس درس 100 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۷۰ هزار دانش آموز از این کلاس‌ها بهره مند می شوند، خاطر نشان کرد: آینده سازان ایران اسلامی نیازمند فضای مناسب برای تحصیل علم و دانش هستند که نوسازی مدارس در این راستا گام های خوبی را برداشته است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در سفرهای استانی رییس جمهور ۲۷۵ هزار میلیارد ریال برای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مصوب شده است، بیان کرد: ۱۳۵ هزار میلیارد ریال منابع مالی امسال به این سازمان اختصاص یافته که خیران نیز در اختصاص این اعتبارات نقش پررنگی داشته اند.

 

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه افزایش اعتبارات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزایش ساخت و ساز و نوسازی مدارس کشور را به همراه دارد، گفت:  استان مرکزی در زمینه سرانه فضاهای آموزشی در کشور از وضعیت مناسبی برخوردار است.

 

حاجی پور اضافه کرد: افزایش این سرانه به میزان استاندارد آن که هشت و چهار دهم متر مربع است باید در دستور کار مسئولان استانی قرار گیرد.

کد خبر 1206216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha