انسجام و اتحاد مدیران آموزشی منشاء آثار و برکات فراوان است

نوازنی با اشاره به اتحاد و انسجام آموزش و پرورش نوسازی و خیرین گفت: افزایش انسجام این دستگاه‌ها آثار و برکات بسیاری را برای استان و آموزش و پرورش به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد رضا نوازنی» امروز( 25 مرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی، گفت: فعالیت های خوبی در راستای توسعه و تجهیز مدارس با کمک و مشارکت خیرین تا کنون انجام شده است که جای تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل این سازمان دارد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی با تاکید بر انسجام آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و جامعه خیران مدرسه ساز این استان، افزود: این مهم باید بیش از پیش تقویت و افزایش یابد.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: افزایش انسجام این دستگاه‌ها آثار و برکات بسیاری را برای استان و آموزش و پرورش به همراه دارد.

 

در ادامه این مراسم، «جواد لنجانی»، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز با اشاره به اهمیت تکمیل طرح های نیمه تمام گفت: تلاش در زمینه اتمام طرح‌های خیرساز این استان با تلاش و قدرت بیشتر در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

 

گفتنی است در این آیین از خدمات «حسین محمدی» تقدیر و «جواد لنجانی» به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز این استان معرفی شد.

کد خبر 1206217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha