بازشدن گره کور مجتمع فرهنگی هنری گمیش‌تپه بعد از ۱۶ سال/ دولت سیزدهم‌ پروژه را افتتاح می‌کند

سقلی گفت: مجتمع فرهنگی هنری گمیش‌تپه که ۱۶ سال روی زمین مانده بود با ۹.۷ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امید سقلی» امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در قرارگاه خبری شهیدهمدانی اظهارکرد: توجه بی‌نظیر دولت سیزدهم و اختصاص حجم قابل توجهی از اعتبارات به‌ویژه در سفر دولت سبب امیدواری مردم برای بهبود شرایط شده است.

 

فرماندار گمیشان گفت: همزمان با هفته دولت ۸۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

وی افزود: سال گذشته ۸ هزار و ۵۰۰ خانوار که ۶۵ درصد جمعیت شهرستان را شامل می‌شود با قطعی آب مواجه بودند و برخی از روستاها چندماه آب نداشتند اما با نگاه ویژه دولت سیزدهم ۶ قطعه زمین برای حفر چاه در اختیار آب و فاضلاب قرار گرفت و با اجرای ۲۳.۹ میلیارد تومان پروژه امسال ۹۵ درصد مشکل قطعی آب رفع شد.

 

سقلی با اشاره به رفع خاموشی های گسترده در بهارو تابستان سال گذشته گفت: با احداث پست فوق توزیع با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان که در هفته دولت افتتاح می‌شود، قطعی برق در بهار و تابستان نداشتیم.

 

وی افزود: مجتمع فرهنگی هنری گمیش‌تپه که ۱۶ سال روی زمین مانده بود با ۹.۷ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

فرماندار گمیشان گفت: بندرصیادی با ۸ میلیاردتومان و همچنین لایروبی کانال ورودی به سایت میگو با ۷۳۰ میلیون تومان در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی اظهارکرد: ۲۰۵ طرح اقتصادی  نیز با سرمایه‌گذاری ۴۱۱ میلیاردتومان با اشتغال ۹۶۶ نفر افتتاح می‌شود.

 

کد خبر 1206345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha