تبیین و روایت درست از رویدادها وظیفه اصلی رسانه‌ها است/ خبرنگاران برای دانایی جامعه قلم می‌زنند

رعیت گفت: تبیین و روایت درست و صحیح از اخبار و رویدادها از جمله وظایف اصلی خبرنگاران است. پاسخ مناسب دادن برای پرسش های ذهن، کار رسانه‌هاست اما تجسس سبب ناخرسندی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد رعیت» عصر امروز «جمعه ٢٨ مرداد» در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: ارادت اهل سنت گلستان نسبت به اهل بیت (ع) به ویژه اباعبدالله الحسین (ع) دارند و آن را قدر می‌دانم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اگر حمایت‌های استاندار و دست‌گیری‌های ایشان نبود این گردهمایی شکل نمی‌گرفت. از مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز برای حمایت و همراهی با مجموعه ارشاد قدردانی می‌کنم.

 

وی افزود: خبرنگاران برای توسعه دانایی و پیشرفت استان و میهن عزیزمان تلاش می‌کنند و باید از تلاش‌های فعالان این عرصه قدردانی کرد.

 

رعیت بیان کرد: گلستان مملو از مفاخر و مشاهیر نام‌اور است و هرکدام از اقوام در استان مستقر هستند باشکوه میراث ارزشمندی را به یادگار گذاشتند.

 

وی بیان کرد: خبرنگاران برای این تلاش می کنند تا جامعه با فرهنگ تر کنند و در راستای آموزه‌های قران و اهل بیت (ع) قلم بزنند. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان با اشاره به آیات قرآن کریم، گفت: تبیین و روایت درست و صحیح از اخبار و رویدادها از جمله وظایف اصلی خبرنگاران است. پاسخ مناسب دادن برای پرسش های ذهن، کار رسانه‌هاست اما تجسس سبب ناخرسندی است.

 

وی افزود: استاندار به بنده به عنوان مسئول حوزه فرهنگ، هنر و رسانه سفارش بسیاری برای حضور بین مردم و عمل به آنچه می‌گوییم کرده است‌.

 

رعیت ادامه داد: در نشست با اصحاب رسانه شرق استان چند قول دادیم که به آن ها عمل کردیم. راه‌اندازی شعبه خانه مطبوعات در شرق، برگزاری دوره‌های آموزشی در گنبدکاووس و برگزاری مراسم روز خبرنگار در این شهر را وعده کرده بودیم که انجام شد. 

 

وی ضمن قدردانی از هیئت مدیره خانه مطبوعات گفت: خانه مطبوعات تنها تشکل صنفی حوزه رسانه است و این مراسم نیز به همت آنان برگزار شده است.

 

رعیت در پایان از تاخیر ناخواسته به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و مسئول برگزاری مراسم از همه بزرگواران عذرخواهی کرد.

 

 

کد خبر 1207008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha