برپایی نمایشگاه عکس «ورود آزادگان به کشور» در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه عکس «ورود آزادگان به کشور» در حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام گرامیداشت ۲۶مرداد، سالروز ورود آزادگان به کشور، نمایشگاه عکس و  پوستر با موضوع «ورود آزادگان به کشور» در آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی (ع)  شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه با همکاری حوزه هنری با تعداد ۳۰ تابلو هنری در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر در حرم حضرت محمدهلال بن علی(ع) برپا شد.

 

ضابطی ادامه داد: موضوع دفاع مقدس، شهدا، جانبازان و آزادگان از موضوعات محوری انقلاب اسلامی است. با توجه به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره سعی دارند تا رشادت ها و فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار را کم رنگ جلوه دهند؛ ما وظیفه داریم با زنده نگه داشتن این ایام قدمی در انتقال این ارزش های والای نظام اسلامی به نسل جوان و نسل آینده برداریم.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری که فرمودند: «این عزیزان، گوهرهای بازیافته از ذخیره ایمان دوران پررنج اسارت هستند که آزادگان ما را به الماس هایی درخشان تبدیل کرده است»، گفت: آزادگان باید قدر و ارزش مدال آزادگی خود را بدانند و وظیفه ماست که این اسوه های مقاومت و پایداری را از یاد نبریم و در ادای دین خود به آنان توفیق داشته باشیم.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

 

 

کد خبر 1207266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha