لزوم توجه مبلغان و روحانیون به بحث تقویت اراده ها در جامعه

حجت الاسلام رضایی گفت: مبلغان و روحانیون با استفاده از ابزار هنر و یک برنامه ریزی و مباحثه درست و دقیق می توانند سبب تقویت اراده ها در جامعه شوند که خیرات و برکات بسیاری را برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  بیرجند، حجت الاسلام «احمد رضایی» امروز (29 مرداد) در گردهمایی روحانیون و مبلغان خراسان جنوبی اظهار داشت: در جمهوری اسلامی امکانات و سرمایه های فراوانی وجود دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: اگر این امکانات و سرمایه ها برای مردم ملموس شود و برای آنان تبیین کنیم قطعا برای حفظ و نگهداری این سرمایه ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

وی درخصوص اوضاع کنونی کشور گفت: در شرایط کنونی اگر بر خداوند متعال توکل داشته باشیم می توانیم از این شرایط عبور کنیم و روحانیون و مبلغان در این شرایط وظیفه ای مهمی را بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به نقش روحانیون و مبلغان در تقویت اراده ها عنوان داشت: مبلغان و روحانیون با استفاده از ابزار هنر و یک برنامه ریزی و مباحثه درست و دقیق می توانند سبب تقویت اراده ها در جامعه شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تقویت اراده ها سبب ایجاد خیرات و برکات بسیاری در جامعه می شود، گفت: تقویت اراده در جامعه نشان می دهد که اراده در همه افراد تقویت شده است و این موضوع نیازمند اجرای برنامه های دقیق و خاص است.

 

 

کد خبر 1207299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha