۹۹ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی گفت: در هفته گرامیداشت دولت، ۹۹ خانوار روستایی خراسان شمالی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

«حسن رضا میربلوکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: در هفته دولت امسال، ۳۶ پروژه گازرسانی به بهره‌برداری می‌رسد که مجموعا ۹۹ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند. 

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی افزود:  این پروژه ها در روستای رشوانلو از توابع شهرستان شیروان و روستای هوشان از توابع شهرستان مانه و سملقان صورت خواهد گرفت.

 

وی اظهارکرد: همچنین در هفته دولت گازرسانی به شهرک روستای سوخسو هاشم در شهرستان راز و جرگلان، شهرک روستای گلی، شهرک روستای قره نوده و شهرک روستای پسرکانلو در شهرستان بجنورد با جمعیت حدود ۶۰۰ نفر افتتاح می‌شود و همچنین در گازرسانی به مناطق الحاق به طرح روستای بچه دره حدود ۲۷۰ نفر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی با اشاره به گازرسانی به واحدهای صنعتی استان، افزود: در هفته دولت ۲۵ واحد صنعتی از گاز برخوردار می‌شوند که از این تعداد ۱۱ صنعت در شهرستان بجنورد، اسفراین با ۵ صنعت، شیروان با ۴ صنعت، گرمه با ۲ صنعت، فاروج، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام با ۱ صنعت؛ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 

وی بیان کرد: در هفته دولت، چهار پاسگاه مرزی شامل پاسگاه مرزی خیرآباد، کاریز، قره قانلو و بکسو از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

 

میربلوکی افزود: مشترکین استان تاکنون به ۳۴۸ هزار رسیده و گازرسانی به ۳۴  جایگاه "سی ان جی" و ۱۶ شهرک صنعتی استان انجام شده است.

 

وی اظهارکرد: با پایان عملیات گازرسانی به ۲۵ شهر و ۷۵۰ روستا و اجرای بالغ بر ۷ هزار و ۵۱۲کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب بیش از ۱۸۲ هزار و ۸۷۲ عدد انشعاب، استان خراسان‌شمالی در جمع سه استان پیشرو در زمینه گازرسانی قرار گرفته است و استان سبز در زمینه گازرسانی می‌باشد.

 

 

کد خبر 1207548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha