کنفرانس علمی بین المللی «زن و خانواده فاطمی» فراخوان شد

کنفرانس علمی بین المللی «زن و خانواده فاطمی» به همت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری آستان مقدس علوی فراخوان اثر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری عتبه مقدسه علویه و عتبه مقدسه زینبیه کنفرانس علمی بین المللی زن و خانواده فاطمی را در راستای تبیین شخصیت حضرت زهرا، حضرت خدیجه، حضرت زینب، حضرت معصومه و حضرت نرجس خاتون سلام الله علیهن برگزار می کند.

 

این کنفرانس با هدف معرفی زنان نمونه اهل بیت علیهم السلام، تبیین و ترویج سیره و سبک زندگی زنان نمونه اهل بیت علیهم السلام و تبیین شاخص های برجسته خانواده فاطمی و پیروان آنان برگزار می شود.

 

موضوعات این کنفرانس عبارت است از زنان اهل بیت علیهم السلام سیره و زندگی، زنان اهل بیت علیهم السلام و زن تراز اسلامی، زنان اهل بیت علیهم السلام و خانواده و سبک زندگی، زنان اهل بیت علیهم السلام و متون زیارتی و حدیثی، زنان اهل بیت علیهم السلام و مبارزه با ظلم و طاغوت و زنان اهل بیت علیهم السلام و پیروی از امامت و ولایت.

 

ارائه آثار به این کنفرانس بین المللی در قالب «کتاب و مقاله» امکان پذیر است و آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۱۹ آبان ۱۴۰۱، آخرین مهلت ارسال تحقیق تا ۱۹ آذر ۱۴۰۱ و تاریخ برگزاری کنفرانس ۲۳ دیماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

 

علاقه مندان می توانند آثار فارسی، عربی و انگلیسی خود را به ایمیل pr@amfm.ar  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۰۸ و ۰۹۱۲۴۲۲۷۶۲۹ تماس بگیرند.

کد خبر 1207975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha