صنعت دفاعی نماد شکوهمند خودباوری و اعتماد به نفس ملی است

موحدیان با بیان اینکه منابع انسانی و کارمندان، به عنوان رکن اصلی اجرای سیاست های دولت شناخته می‌شود، گفت: صنعت دفاعی یکی از ارکان موثر در بازدارندگی و نماد شکوهمند خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نفس ملی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به ۳۱ مردادماه، روز صنعت دفاعی، این صنعت را یکی از ارکان موثر در بازدارندگی و نماد شکوهمند خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نفس ملی دانست و یاد و خاطره شهدای این صنعت، به ویژه شهید «تهرانی مقدم» را گرامی داشت.

 

رئیس شورای شهر مشهد با تبریک یکم شهریورماه، روز «پزشک» به تمامی جامعه پزشکی کشور، به ویژه مشهد، گفت: با شیوع ویروس کرونا، خدمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی این عزیزان پس از این اتفاق، بیش از پیش به چشم آمد و ملموس شد.

 

موحدیان با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای سلامت و پزشکانی که به دلیل ابتلا به کرونا، دار فانی را وداع گفتند، افزود: یکی از اقدامات ارزنده در این دوره از شورای شهر مشهد، نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام «شهدای سلامت» بود؛ المان و یادمان دائمی نیز با همین محوریت باید در یکی از مکان‌های مناسب شهر نصب کنیم و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

 

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت، این هفته را یادآور مظلومیت شهدای بزرگی چون شهیدان «رجایی» و «باهنر» دانست و گفت: دو چهره فرهیخته که ساده‌زیستی و تلاش شبانه‌روزی برای حل و فصل مشکلات مردم، از ویژگی‌های شاخص آنها بود.

 

رئیس شورای شهر مشهد تصریح کرد: امروز پس از گذشت ۴ دهه، دولتمردان ما همان راه را ادامه می‌دهند و با تلاش مضاعف درصدد هستند که از آلام مردم بکاهند؛ یکی از نمودهای این نگاه و رویکرد را در سفرهای استانی هیات دولت شاهد هستیم.

 

موحدیان افزود: در بسیاری از بحران‌ها، شخص رئیس جمهور و وزراء حضور جدی در میدان دارند و این همزاد پنداری، کمک، همیاری و همکاری مردم برای حل مسائل را به ارمغان می‌آورد.

 

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر مشهد در سال نخست فعالیت خود همین روحیه را داشته، گفت: امیدواریم در سال دوم و ادامه راه نیز با روحیه مضاعف، مشکلات شهر را احصا کنیم و در پی حل مشکلات آنها برآییم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به روز بزرگداشت «علامه مجلسی»، به روز «کارمند» اشاره داشت و افزود: منابع انسانی و کارمندان، به عنوان رکن اصلی اجرای سیاست‌های دولت شناخته می‌شود؛ توجه به نیروی انسانی موجب رشد و شکوفایی هر مجموعه شده و توجه به این قشر را وظیفه خود می‌دانیم و از زحمات کارمندان مدیریت شهری مشهد کمال تقدیر و تشکر را داریم.

کد خبر 1208021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha