لزوم راه اندازی دادگاه های تجدید نظر شمال خوزستان در شهرستان دزفول

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی بر لزوم راه اندازی دادگاه های تجدید نظر شمال خوزستان در شهرستان دزفول تاکید کرد و گفت: تمام مردم جامعه باید احساس امنیت و عدالت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (سه‌شنبه ۱ شهریور) در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری دزفول که در سالن شیخ انصاری دانشگاه آزاد برگزار شد اظهار کرد: تمام قضات می بایست بعد از هر پرونده‌ درخصوص قضاوت و رای صادر شده خود به خوبی تفکر کنند.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه در برخی موارد تعداد پرونده‌های واگذار شده به هر قاضی ۲ تا سه برابر استاندارد است افزود: طبق احکام فقهی، قاضی باید برای رسیدگی‌ به پرونده‌ها حالت عادی داشته باشد چراکه برقراری عدالت کاری بسیار دشوار است.

 

وی با اشاره به اینکه تمام مردم جامعه باید احساس امنیت و عدالت کنند از تلاش های دستگاه قضایی در این راستا قدردانی کرد. 

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم اجرای حدود الهی و برخورد با ناامنی‌ها بیان کرد: زندان دزفول وضعیت مناسبی ندارد که باید هرچه سریعتر به آن رسیدگی شود.

 

وی ادامه داد: لازم است دادگاه های تجدید نظر شمال خوزستان در شهرستان دزفول راه اندازی شود چرا که با راه اندازی این دادگاه‌ها از تردد مراجعان به مرکز استان جلوگیری می‌ شود.

 

امام جمعه دزفول در پایان از زحمات رئیس پیشین دادگستری دزفول قدردانی و برای رئیس جدید آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

 

کد خبر 1208493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha