ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر یزد ساماندهی می شوند

رحیمدل گفت: از آنجایی که برپایی ایستگاه های صلواتی در بعضی از نقاط سطح شهر موجب نارضایتی شهروندان از جمله ترافیک شهری و همچنین احتمال حادثه برای شهروندان را به دنبال دارد لذا می بایست تمامی موکب داران نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ حمید رضا رحیمدل معاون خدمات شهری شهرداری یزد در نشستی که به منظور ساماندهی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر برگزار شد به لزوم اخذ مجوز توسط موکب داران از مراجع ذیصلاح مشخص  شده تاکید کرد و گفت: ضمن احترام به تمام عزاداران حسینی، از آنجایی که برپایی ایستگاه های صلواتی در بعضی از نقاط سطح شهر موجب نارضایتی شهروندان از جمله ترافیک شهری و همچنین احتمال حادثه برای شهروندان را به دنبال دارد لذا می بایست تمامی موکب داران نسبت به اخذ مجوز اقدام نمایند.

در این نشست که نمایندگای از فرمانداری یزد، سازمان تبلیغات اسلامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و مرکز بهداشت شهرستان حضور داشتند مقرر گردید سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان متولی در این زمینه نسبت به صدور مجوز پس از استعلام از سایر دستگاه های مذکور اقدام نماید.

در این نشست همچنین مقرر گردید جهت رفاه حال شهروندان و همچنین برپایی ایستگاه های صلواتی در سال آینده مکان هایی توسط پلیس راهور مشخص تا ضمن رعایت نکات ترافیکی، از ایجاد سد معبر در معابر شهری نیز جلوگیری شود.

ضمنا مقرر شد یک بازدید مشترک از نمایندگان مذکور به اتفاق نماینده دادستان از مکان های استقرار و برپایی موکب ها به عمل آید.

کد خبر 1208632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha