پروژه اتصال شهرستان الیگودرز به شبکه ریلی کشور ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رضایی کوچی، با بیان اینکه پروژه اتصال شهرستان الیگودرز به شبکه ریلی کشور ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: ادامه کار نیازمند تزریق منابع مالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز(2شهریور»، در بازدید از طرح های عمرانی الیگودرز اظهارداشت: پس از بازدید از پروژه‌ها در جلسه پایانی گزارشی از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی ارائه خواهد شد تا در فصل تنظیم بودجه منابع مورد نیاز را به مناطق محروم از جمله لرستان تخصیص دهیم.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  مجلس در حال تدوین برنامه هفتم توسعه است، افزود:  سفر امروز رئیس مجلس و روسای کمیسیون‌ها در راستای تصمیم‌گیری بهتر و اولویت بندی به ویژه در استان‌های محروم از جمله لرستان انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه رویکرد مجلس توزیع عادلانه اعتبارات در کشور و کمک به مناطق محروم است، عنوان کرد: یکی از استان‌هایی که می‌تواند از ظرفیت بودجه خوب استفاده کند لرستان است.

 

رضایی کوچی با اشاره به اینکه استان لرستان نیز در زمینه آب آشامیدنی در روستاها و راه روستایی مشکل اساسی دارد، بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای محرومیت‌زدایی و پروژه‌های آبرسانی و راه‌های روستایی در نظر گرفته شده است.

 

وی به پروژه اتصال شهرستان الیگودرز به شبکه ریلی کشور اشاره کرد و گفت: پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ادامه کار نیازمند تزریق منابع مالی است.

 

‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر رییس مجلس به لرستان سعی می‌کنیم از ظرفیت تسهیلات بانکی، تهاتر نفت و بودجه ۱۴۰۲ کمک بگیریم این پروژه مهم و استراتژیک تکمیل شود.

 

وی یادآور شد: در خصوص پروژه اتصال جاده شهرستان الیگودرز به اصفهان نیز بخش عمده این پروژه در قالب مسیر چهار خطه تعریف شده انجام شده اما ۲۰ کیلومتر الیگودرز انجام نشده است که بنابر قول وزارت راه و شهرسازی ؛ این طرح با استفاده از منابع وزارت و تهاتر نفت پروژه را به سرانجام می رسد.

 

رضایی کوچی عنوان کرد: تلاش می شود پروژه فاضلاب شهر الیگودرز با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی با کمک رئیس مجلس و نماینده الیگودرز به سرانجام برسانیم.

 

کد خبر 1208901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha