بسیج برای دفاع از اسلام و ولایت تبدیل به یک فرهنگ شده است

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه ابتکارها، خلاقیت ها و توانمندی های سپاه و بسیج دزفول موجب افتخار است گفت: بسیج امروزه برای دفاع از اسلام ناب و ولایت به یک فرهنگ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» در جشنواره مالک اشتر بسیج شهرستان دزفول با موضوع معرفی برترین های سپاه و بسیج در سال ۱۴۰۰ که با حضور سردار شاهوارپور و برخی مسئولان شهرستان در سپاه ناحیه دزفول برگزار شد اظهار کرد: بسیج افتخار، سربلندی و سرافرازی کشور است که ۴۰ سال پیش از نقطه صفر آغاز شد.

 

امام جمعه دزفول افزود: وقتی امام راحل (ره) بسیج را تشکیل داد ما هیچ تجربه ای در این زمینه نداشتیم چرا که یک کار نو بود و در طول تاریخ نمونه ای به این سبک سیاق وجود نداشته است.

 

وی با بیان اینکه اکنون بسیج برای دفاع از اسلام ناب و ولایت به یک فرهنگ تبدیل شده تصریح کرد: این مهم به برکت انقلاب اسلامی ظهور و بروز یافته است و امروز شجره طیبه بسیج که روزی نهال نوپایی بود تبدیل به درخت تنومندی شده که شاخ و برگ آن از مرزهای کشور فراتر رفته است.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی ادامه داد: بسیج امروزه در جای جای جبهه مقاومت توانسته جای خود را پیدا کند به طوریکه سید مقاومت نیز در سالگرد تشکیل حزب الله با صراحت از سپاه و بسیج قدردانی کرد که این ها نشان می دهد که برنامه ها و اهداف بسیج به بالندگی رسیده است.

 

وی ابراز کرد: بدون شک فرهنگ بسیجی ظرفیت های فراوانی دارد و بسیجیان نباید به همین مقدار بسنده کنند لذا همواره باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشند و در راستای نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب تبیین می فرمایند حرکت کنند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به برگزاری نمایشگاه اقدامات و دستاوردهای پایگاه ها و حوزه های بسیج شهرستان دزفول در مصلی نماز جمعه بیان کرد: ابتکارها، خلاقیت ها و توانمندی های سپاه و بسیج شهرستان در زمینه های مختلف همچون خدمات رسانی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی موجب افتخار و سربلندی است.

 

وی بسیج را یک نعمت و موهبت الهی دانست که روز به روز در حال شکوفایی است تاکید کرد: افق دید بسیجیان باید بلند باشد، بسیجیان باید خود را آماده کنند چرا که در زمان رهبری حضرت ولیعصر (عج) بسیج باید تمام دنیا را ساماندهی کند و فرهنگ بسیج را منتقل کند لذا کارهای سخت و بزرگی در پیش روی بسیج است که لازمه آن جهانی فکر کردن است.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه زمینه های شکوفایی بسیج در جامعه فراهم است عنوان کرد: اکنون یک جنگ فرهنگی و نرم در جریان است و دشمن قطعا قصد دارد با ایجاد شبهه و مطالبی که روی فکر و ذهن اثر میکند کار را جلو ببرد لذا ضرورت دارد که بسیجیان با تقویت اعتقادات خود در این زمینه هوشیار باشند.

 

وی در پایان از سپاه و تمام بسیجیان شهرستان دزفول به دلیل حضور فعالانه و جهادی در تمام عرصه های مهم به ویژه حوزه امنیت قدردانی کرد.

 

کد خبر 1208989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha