افتتاح ۲۴ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت در استان مرکزی

زیدوند از افتتاح ۲۴ واحد مسکونی، سه مرکز و ۶ واحد اشتغال همزمان با هفته دولت به همت بهزیستی استان مرکزی همزمان با هفته دولت خبر داد.

«محمد زیدوند» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این هفته به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: افتتاح دو مورد مسکن خود مالکی مددجویان تک معلوله واقع در روستای گیلی و روستای موت آباد از جمله برنامه های این هفته است.

 

سرپرست بهزیستی استان مرکزی همچنین افتتاح یک مرکز توانمند سازی و صیانت اجتماعی معتادین بهبود یافته- افتتاح سوییت های تخصصی مرکز نگهداری سالمندان ابراهیم آباد اراک و افتتاح 9 واحد مسکونی مددجویی در شازند را از دیگر برنامه های این هفته دانست و ادامه داد: افتتاح یک واحد گلخانه و یک واحد منزل مسکونی مددجوی در محلات از دیگر برنامه های  این هفته است.

 

وی افتتاحیه مرکز روزانه سالمندان خمین، افتتاح یک واحد اشتغال و یک واحد مسکونی در خنداب را از دیگر برنامه های هفته دولت بهزیستی دانست و بیان کرد: افتتاح یک دوره همیار در شهر پرندک، سه واحد اشتغال در مامونیه، پنج واحد منزل مددجویی در خرقان زرندیه، افتتاح دو واحد مسکونی مددجویی در کمیجان و چهار واحد مسکونی در دلیجان از دیگر برنامه های این هفته است.

 

این مقام مسئول همچنین به غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و شهدای مدافع حرم، کوهپیمایی در کوه نورالشهدا ویژه آقایان و برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان را از برنامه های هفته دولت دانست و گفت: گردهمایی بانوان شاغل در پارک بانوان اراک و تجلیل از کارکنان اورژانس اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که برای این هفته ترتیب داده شده است.

 

کد خبر 1209146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha