مهمترین شاخص های سنجش عملکرد دولت ها میزان انطباق آن با انتظارات و مطالبات رهبر انقلاب است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: یکی از مهمترین شاخص های سنجش عملکرد دولت ها میزان انطباق آن با انتظارات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و مروری بر مطالبات آن حکیم فرزانه در بیانات گذشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۴شهریورماه) حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی و تبریک به مناسبت هفته دولت، گفت: یکی از ویژگی های مقدس در آموزه های دینی ما واژه زیارت است.

 

امام جمعه قلعه گنج افزود: گاهی منظور از زیارت، زیارت امام و حجت خدا در زمان حیات و گاهی منظور از زیارت ارتباط معنوی با حجت خداوند است مانند زیارت عاشورا و ادعیه دیگر از راه دور اما معنای غالب زیارت، رفتن به حرم مطهر امامان معصوم (ع) به عنوان وظیفه برای شیعیان بیان شده است.

 

وی بیان کرد: در خصوص فضیلت زیارت امام حسین (ع)، محمد بن مسلم از امام باقر (ع) نقل کرده؛ اگر مردم می دانستند که زیارت امام حسین (ع) چقدر فضیلت و ثواب دارد به درستی که از شوق می مردند و نفس هایشان از روی حسرت بند می آمد.

 

حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: آن حضرت فرمود؛ ثواب هزار حج مقبول، هزار عمره مبروره، اجر هزار شهید از شهدای بدر، اجر هزار روزه دار و ثواب هزار صدقه مقبول شده و ثواب هزار بنده آزاد کردن که مراد از آن رضای خدا باشد را برای زائر امام حسین (ع) می نویسند.

 

خطیب جمعه قلعه گنج ضمن گرامیداشت هفته دولت، تصریح کرد: یکی از مهمترین شاخص های سنجش عملکرد دولت ها میزان انطباق آن با انتظارات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است و مروری بر مطالبات آن حکیم فرزانه در بیانات گذشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تاکید کرد: بخش اول در رابطه با اصول اساسی از جمله ضرورت تکیه بر ارزش‌های اساسی انقلاب اجرای عدالت مبارزه با فساد، تلاش برای تحقق دولتی مردمی در کنار مردم در میان مردم برای مردم، خلوص نیت و تلاش مجاهدانه، هر اقدام دولت باید با برنامه باشد، مقابله با جنگ روانی دشمن با کار تبلیغاتی درست و تمهیدات رسانه ای باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: در مجموع طی یکسال گذشته دولت اقدامات خوب و امید بخشی انجام داده و آینده روشن است و از خدمات همه مجموعه دولتمردان و مدیران دستگاه ها که سفیران نظام و نمادی از دولت هستند در شهرستان قلعه گنج تقدیر و تشکر می کنم.

 

امام جمعه قلعه گنج با تاکید بر این که مدیران گزارش عملکرد خود را به اطلاع مردم برسانند، اظهار کرد: هر قدر عملکرد بهتر باشد و مردم هم بیشتر در جریان دستاوردهای دولت قرار گیرند قطعا امید به آینده بیشتر می شود.

 

وی ابراز کرد: مردم همچنان از تحول در مدیریت و تغییرات مدیریتی ناراضی هستند و منتظر اتفاقات خوب هستند البته انتظار است فرماندار شفاف سازی کنند.

 

حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه ضمن تشکر از کمک مردم به موکب امام حسین (ع)، عنوان کرد: این موکب قرار است ان شالله در ایام اربعین در کربلای معلی از زائرین امام حسین(ع) پذیرایی کند و برای تسریع در کار موکب مردم همچنان کمک کنند.

کد خبر 1209363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha