عرصه فضای مجازی، عرصه جهاد است

حجت الاسلام رمضانی با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب، گفت: جهاد امروز مقابله با توطئه های دشمنان، درعرصه فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین « علی رمضانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به جهاد تبیین و فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه، افزود: امروز دشمن تلاش می کند از فضای مجازی برای مقابله با اسلام وانقلاب بهره گیرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری، بیان کرد: از الزامات جهاد تبیین، آشنایی به مبانی، اصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه دشمنان در قالب توطئه های فرهنگی در عرصه فضای مجازی تصویری خصمانه و خلاف واقعیت از انقلاب و نظام ارائه می‌دهد، بیان کرد: از الزامات جهاد تبیین دشمن شناسی است و در راستای مقابله با توطئه های دشمنان باید دشمن را دقیق‌تر به مخاطبان بشناسانیم.

 

این کارشناس ادامه داد: تبیین یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است و به همین علت مقام معظم رهبری بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید داشته و دارند.

 

وی  تصریح کرد: دشمنان با روش‌های مختلف چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم، به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته‌اند، چرا که یکی از اهداف اصلی آنها جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان است.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون شهیدان است، ادامه داد: سه اولویت در «جهاد تبیین» وجود دارد، که عبارتند از تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، انعکاس اصول انقلاب اسلامی و شکستن هیمنه پوشالی غرب که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اظهار کرد: ضروری است تا همگان با حضور موثر در عرصه جهاد تبیین از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نحو شایسته‌ای صیانت و پاسداری نمایند.

کد خبر 1209716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha