دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است

شعبانی با تأکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است، گفت: خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم انقلاب هستند و مردم و مسئولان خود را موظف به تداوم حرکت در مسیر شهدا می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (یکشنبه ۶ شهریور) فرماندار ویژه شهرستان جهرم با هدف تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت دیدار و از آنان تجلیل کردند.

 

«محمدحسن شعبانی» در این دیدار با تأکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است، اظهار داشت: خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم انقلاب هستند و مردم و مسئولان و دولتمردان خود را موظف به تداوم حرکت در مسیر عالمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای عزیز بدانند.

 
فرماندار ویژه شهرستان جهرم در ادامه ضمن تبریک هفته دولت یاد و خاطره «شهید رجایی» و «شهید باهنر» را گرامی داشت و بیان کرد: شهدای ما از بزرگترین سرمایه خود، یعنی جانشان گذشتند و ما بر خود وظیفه می‌دانیم تا قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

این مراسم با حضور «نسرین زارعی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم صورت گرفت و از کارمندان جانباز و ایثارگر و فرزندان شهدا تجلیل شد.

کد خبر 1210125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha