تکمیل طرح های نیمه تمام از اولیت های دولت است

اسلامی طرح های نیمه تمام را سرمایه راکدمردمی خواند و گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد اسلامی» امروز در حاشیه بهره برداری از فاز یک کتابخانه مرکزی خرم آباد امروز در حاشیه بهره برداری فاز یک کتابخانه مرکزی خرم آباد، اظهار داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های دولت سیزدهم است و این مهم برای تمامی استان ها در دستور کار قرار دارد.

 

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: در شرایط کنونی این اراده برای بخش فرهنگی در دولت  به گونه ای است که پروژه هایی که تاثیرات توسعه علمی و فرهنگی دارد مورد توجه شخص رییس جمهور است.

 

وی اظهار داشت: این کتابخانه یکی از پروژه های قدیمی شهر خرم آباد و مورد مطالبه مردم بود که بخش اصلی آن شامل مخزن کتاب و قرائت خانه، برای بهره برداری آماده شده است و با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری لرستان به زودی تجهیز می شود تا مردم خرم آباد بعد از ۲ دهه انتظار از کتابخانه مرکزی بهره برداری کنند.

 

اسلامی ادامه داد: هفته دولت طرح های فراوانی در سطح کشور آغاز و یا بهره برداری شد اما موضوع بسیار مهم برای دولت، تکمیل طرح های نیمه تمام است .

اسلامی با بیان اینکه طرح های نیمه تمام سرمایه های راکد مردمی است، افزود: در لرستان نیز امروز تعدادی از طرح های صنعتی در حوزه کشاورزی و امور زیربنایی تقدیم مردم خواهد شد.

 

عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی خرم آباد سال ۸۱ آغاز و تاکنون برای آن ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

کلنگ زنی طرح تولید کاغذ از سنگ در ازنا، افتتاح تصفیه خانه منطقه ویژه اقتصادی ازنا، بهره برداری از پنج کیلومتر مسیر چهارخطه ازنا - شازند از برنامه های سفر محمد اسلامی می‌باشد.

کد خبر 1210461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha