استفاده از ظرفیت کمیته امداد برای تقویت فعالیت گروه های جهادی

عمادی گفت: ما در قرارگاه جهادی به دنبال این هستیم فضای کمیته امداد بستری مناسب برای حضور گروه های جهادی و همدلی برای این گروه ها شود و کمیته امداد محلی برای رجوع و تردد گروه های جهادی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «داود عمادی» در همایش امدادگران جهادی و هسته های جهادی که امروز (دوشنبه ۷ شهریور) در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد، بیان کرد: در قرآن کریم الگوی جهادگر واقعی مشخص شده و می شود گفت اهل بیت (ع) الگوی جهادگر واقعی هستند و حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) کسانی هستند که خانواده و تمام دارایی خود را در راه رضای خدا فدا کردند.

 

معاون مدیریت امور قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی ادامه داد: اگر ما جزو این دسته قرار گیریم جزو حزب الله بوده و اگر خلاف این باشیم در حزب شیطان و عدوالله قرار می گیریم.

 

وی اضافه کرد: در اسلام شهدای بدر یک خط کش تراز هستند و بر اساس روایات کسانی که مصائب آخرالزمان را تحمل می کنند، ثواب شان برابر ۵۰ شهید بدر است.

 

عمادی عنوان کرد: ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و این انقلاب همچنان هست تا به دست حضرت مهدی (عج) برسد؛ البته سپاه شیطان هم بیکار ننشسته و توطئه های بسیاری را داشته و در سخت ترین شرایط هشت سال جنگ و تحریم های مختلف را به ما تحمیل کردند. 

 

وی اعلام کرد: ما اینجا جمع شدیم تا پیمان ببندیم بتوانیم غم شیعیان را بخوریم و مردمی که زیر این علم و بیرق قرار گرفته اند را کمک کنیم تا از آلام و مصائب آنها کم شود و نگذاریم فشارهای اقتصادی خدشه ای به ساحت این جریان ایجاد کند.

 

معاون مدیریت امور قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی تأکید کرد: کمیته امداد از ابتدای انقلاب به نیازمندان توجه ویژه ای داشته است و امروز قرارگاه حاج عبدالله والی در کمیته امداد تأسیس شد تا فارغ از بروکراسی اداری کارها پیش رود البته قرار نیست در استان ها و شهرستان ها چارت جدیدی ایجاد شود بلکه قرار است از توان مردمی استفاده شود و روحیه جهادی ترویج شود و این مهم از اهداف اصلی این قرارگاه است.

 

وی تصریح کرد: شناسایی گروه های جهادی خودجوش در شهرستان ها از اهداف دیگر این قرارگاه است و یکی دیگر از اهداف قرارگاه این است بتوانیم از توان مردمی و گروه های جهادی در زمان بحران و نیاز در مناطق محروم استفاده کنیم.

 

عمادی خاطر نشان کرد: البته در این قرارگاه ادعای متولی بودن گروه های جهادی را نداریم و قیم آنها نیستیم و گروه های جهادی گروه های خودجوش هستند و هدف این است فضای همدلی را در کمیته امداد ایجاد کرده و فضای کمیته امداد بستری مناسب برای حضور گروه های جهادی و همدلی برای این گروه ها شود و کمیته امداد محلی برای رجوع و تردد گروه های جهادی قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: مراکز نیکوکاری جهادی را ما ایجاد کردیم که ظرفیت جدیدی است که در مراکز نیکوکاری جهادی شما می توانید در این محله درآمد داشته و در محله دیگری هزینه کنید و همچنین امکان دسترسی به اطلاعات مددجویی برای گروه های جهادی در قالب مراکز نیکوکاری فراهم شده و امکان عقد تفاهم نامه با گروه های جهادی و هم افزایی با این گروه ها فراهم است.

 

کد خبر 1210502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha