پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک توسعه تعاون

مصلح آبادی از پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک توسعه تعاون استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «عباس مصلح آبادی» امروز روز دوشنبه ( 7 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت و هفته تعاون برگزار شد، گفت: بانک توسعه تعاون در سال جاری 80  میلیارد ریال تسیلات برا ازدواج پرداخت کرده است.


 

معاون بانک توسعه تعاون استان مرکزی با اشاره به اینکه این مبلغ پرداختی 78 درصد بودجه اختصاصی امسال را شامل می شود، افزود: در حال حاضر هیچ پرونده تسهیلات ازدواج در صف بانک وجود ندارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت بحث فرزند آوری و تسهیلات این بخش اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه فرزندآوری نیز 152 مورد تسهیلات به مبلغ 54 میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

این مقام مسئول همچنین به تسهیلات حوزه اشتغال اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال روستایی بانک توسعه تعاون یکی از بانک های عامل است که از ابتدای سال 97 تا کنون به 210 متقاضی معادل۸۱۰ میلیارد ریال معادل 92 درصد منابع اختصاص یافته تسهیلات پرداخت شده است.

 

پرداخت 12 هزار میلیار ریال تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون

 

مصلح آبادی با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون استان از یک شهریور سال گذشته تا 31 مرداد ماه امسال 12 هزار میلیارد تسهیلات پرداخت کرده است، افزود:۷۸ درصد این مبلغ، معادل ده هزار میلیارد ریال  در بخش تعاون بوده است.

 

معاون بانک توسعه تعاون استان مرکزی پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال را از دیگر فعالیت های این بانک دانست و گفت: 355 میلیارد ریال منابع استان مرکزی در حوزه مشاغل خانگی بوده است که از ابتدای سال تاکنون 55 میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در بخش گرشگری نیز از 144 میلیارد ریال بودجه، مصوب شده و آماده پرداخت است.


مصلح آبادی سهم رونق تولید در استان مرکزی را 800 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این تسهیلات به 21 متقاضی پرداخت شده و 100 درصد نیز محقق شده است.

کد خبر 1210565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha