طرح فیبر نوری سرعت اینترنت را صد برابر می کند/ اتصال ۴۰۰ روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات

زارع پور با اعلام اینکه طرح فیبر نوری سرعت اینترنت را صد برابر می کند گفت: ۴۰۰ روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عیسی زارع پور» طی بازدید از منطقه اقتصادی پیام به مناسبت هفته دولت که دوشنبه ۷ شهریور انجام شد گفت: موضوع طرح فیبر نوری به عنوان یکی از طرح های مهم برای دولت تلقی می شود که در جریان تحقق این رویداد سرعت اینترنت چندصد برابر می شود. 

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بهره برداری از طرح فیبر نوری ویژه خانه و کسب و کارها به عنوان یکی از طرح های مهم در منطقه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است که واگذاری پورت پرسرعت آن آغاز می شود.

 

وی با اشاره به راه اندازی سایت های پنج جی اظهار کرد: چند خط تولید و محصولات جدید شرکت های داخلی با هدف تجهیز ارتباطی و مخابراتی برای تولید مودم و دستگاه های ریپیتر با هدف ارتقاء اپراتورهای همراه از جمله طرح های شاخص در منطقه اقتصادی پیام است.

 

 

وی با بیان اینکه ظرفیت های موثری در زمینه رشد ارتباطات و فناوری در سطح کشور شاهد هستیم تصریح کرد: منطقه اقتصادی پیام استان البرز به عنوان یکی از مهمترین مراکز اقتصادی دیجیتال کشور است که نیاز کشور را تأمین می کند و در عین حال در زمینه صادرات و ایجاد اشتغال شاخص است. 

 

زارع پور بیان کرد: راهبرد دولت مردمی سیزدهم رشد شبکه پرسرعت و با کیفیت و امن برای مردم اتس برای تحقق این رویداد ارتقاء سرعت شبکه مورد توجه است. 

 

 

کد خبر 1210704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha