پرداخت بیش از ۹۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستانی/ درگیری‌های حزبی و قومی علت اصلی عقب ماندگی استان است

نوروزی گفت: با پیگیری مجمع نمایندگان و استاندار بیش از ۹۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رحمت‌الله نوروزی» در نشست خبری اصحاب رسانه گلستان گفت: خبرنگار آیینه تمام نمای جامعه است و رسالت سنگینی بر عهده دارند.

 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: رسانه ها و خبرنگاران باید به صورت واقعی و بدون حب و بغض مطالبه گری کنند تا استان به یک طراز واقعی برسد.

 

وی با بیان اینکه تشکیل شورای قیمت‌گذاری در کنار شورای اقتصاد یکی از اقدامات اساسی و مهم مجلس یازدهم بود، گفت: در این مجلس قیمت خرید گندم از پیشنهاد ۹۷ هزار ریال به ۱۱۵ هزار ریال رسید.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: کمیسیون کشاورزی مجلس با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و هماهنگی فراکسیون نمایندگان مردم سه استان شمالی در مجلس شورای اسلامی قیمت‌گذاری خوبی در خرید کاشت کلزا، سویا، پنبه و آفتابگردان از کشاورزان داشته است.

 

وی ادامه داد: با پیگیری مجمع نمایندگان و استاندار بیش از 99 درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده است.

 

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حمایت از توتون کاران حوزه انتخابیه نیز تصمیماتی گرفته شده که با حضور مقامات مربوطه  درشنبه هفته آینده در این خصوص تصمیم‌گیری می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید از حق کشاورزان دفاع کنیم، افزود: در خصوص خرید برنج به قیمت واقعی از کشاورزان، از وزارت جهاد کشاورزی، غله، بخش خصوصی و انجمن واردات خواسته شده تا واردات برنج ممنوع شود.

 

نوروزی از کشاورزان خواست تا برنج‌ خود را سریع نفروشند تا وزارت جهاد کشاورزی به عنوان پدر معنوی کشاورزان وارد شود و این محصول را آنان خریداری کند.

 

وی در بخش دیگری با بیان اینکه درگیری‌ها و مشکلات حزبی، گروهی، جریانی و قومی باعث عقب ماندگی گلستان شده است، گفت: سایر استان‌ها برای رشد و پیشرفت به چپ و‌ راست نگاه نمی‌کنند.

 

کد خبر 1211868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha