سبک زندگی اسلامی به دانش آموزان آموخته شود

خسروی اسفزار با بیان اینکه ارائه مستقیم و غیرمستقیم سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: ۴۳ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و به گونه ای تبلیغ شده است که سلبریتی های ما با افتخار می گویند که هیچ فرزندی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (12 شهریور) در شورای آموزش و پرورش درمیان اظهار داشت: بحث تعلیم و تربیت به عنوان یکی از پایه های توسعه هر کشور محسوب می شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در ادامه بیان کرد: اگر می خواهیم سلطه بیگانگان را نپذیریم باید به پیشرفت و توسعه علم زیر سایه تعلیم و تربیت بپردازیم و بدانید علم قدرت می آورد.

 

وی در خصوص توجه به «علم نافع» گفت: علم نافع بسیار اهمیت دارد و در بحث های مختلف مدنظر قرار دهید و به این معنا است که روخوانی قرآن را یاد نداشته باشیم.

 

خسروی اسفزار با بیان اینکه ارائه مستقیم و غیرمستقیم سبک زندگی اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: 43 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و به گونه ای تبلیغ شده است که سلبریتی های ما با افتخار می گویند که هیچ فرزندی نداریم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در خصوص معرفی دوست و دشمن به دانش آموزان عنوان کرد: به دانش آموزان تاریخ و جنایت های استعمار و انگلیسی ها را بیان کنید و تمام این کشور از قانونی بودن و شرعیت آن بسته به ولایت فقیه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی بیش از فضای حقیقی امروز گسترده تر شده است، ادامه داد: فرزندان خود را در این فضای مجازی مدیریت کنیم تا با احتیاط با این فضا برخورد کنند.

 

خسروی اسفزار با بیان اینکه در جهاد تبیین باید همدیگر را هم افزایی داشته باشیم، گفت: امروز بعد از مقام معظم رهبری کسی دلسوزتر از رئیس جمهور برای کشور وجود ندارد و ایشانه شبانه روز به صورت جهادی به دنبال حل مشکلات مردم هستند.

کد خبر 1212159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha