طرح پویش مشق مهربانی با هدف بهبود شرایط تحصیلی دانش آموزان کم برخوردار اجرا می شود

محمدی فلاح با اعلام خبر اجرای طرح پویش مشق مهربانی گفت: طرح پویش مشق مهربانی با هدف امکان شرایط بهتر تحصیلی برای دانش آموزان کم برخوردار اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « وجیهه محمدی فلاح» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اجرای طرح پویش مشق مهربانی گفت: طرح پویش مشق مهربانی با هدف امکان شرایط بهتر تحصیلی برای دانش آموزان کم برخوردار اجرا می شود. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: خیران و نیکوکاران با هدف تأمین نیازهای دانش آموزان با توجه به آغاز سال تحصیلی در قالب طرح پویش مشق مهربانی شرکت می کنند. 

 

وی با اشاره به توزیع بسته های حمایتی تحصیلی میان دانش آموزان بیان کرد: بسته های حمایت تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر تأمین و تهیه می شود تا در قالب این طرح توزیع شود. 

 

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرناشن کرد: همراهی و همدلی مردم نیکوکار و خیّر زمینه تسلی قلب و‌ آرامش خاطر خانواده های کم بضاعت برای آینده فرزندانشان است.

 

گفتنی است، شهروندان می توان کمک های نقدی خود را از طریق پرداخت مجازی به کارت مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز به شماره 6367957055485077 و شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴و یا با کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵ اهداء کنند همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۴۹۰۶۶ تماس حاصل کنند. 

 

 

کد خبر 1212600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha