بزرگداشت هفته دفاع مقدس محور نشست هم اندیشی نهادهای انقلابی

بهرام مسلمی مهنی گفت: مصوبه اصلی نشست با نهادهای انقلابی را برگزاری رویداد اصلی دفاع مقدس بود که در این راستا باید با ابراز هنر و برنامه های متنوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس متفاوت تر از گذشته برگزار شود.

«بهرام مسلمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، با اشاره به برگزاری نشست همگرایی و هم افزایی نهاد های انقلابی، گفت: هفته دفاع مقدس با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و هم افزایی همه نهادهای انقلابی برگزار می‌شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که هر نهاد ماهانه محور برگزاری یک رویداد فرهنگی مشترک است، افزود: موازی کاری و نگاه جزیره ای به حوزه فرهنگ و هنر باید حذف شود.

 

وی با اشاره به این که دولت مردمی دنبال همگرایی و هم افزایی نهاد های انقلابی است، تاکید کرد: باید با همگرایی و هم افزایی در راستای تعاملات فرهنگی در جنوب کرمان گام های مثبت اساسی و عملی برداریم تا کاری ماندگار شود.

 

مسلمی مهنی با تاکید بر این که عدالت فرهنگی را در جنوب کرمان دنبال می کنیم، ابراز کرد: به عنوان مجموعه فرهنگی جنوب کرمان باید بررسی کنیم که چه اتفاق مثبتی می توانیم در این حوزه رقم بزنیم و این مهم را پیگیری کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا کار بسیار خوب و پسندیده ای است که باید با همگرایی و هم افزایی با نهادهای انقلابی، این مهم انجام شود.

 

وی در خاتمه مصوبه اصلی نشست با نهادهای انقلابی را برگزاری  رویداد اصلی دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: باید با ابراز هنر و برنامه های متنوع بزرگداشت هفته دفاع مقدس متفاوت تر از گذشته برگزار شود.

کد خبر 1212741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha