میثاق دختران حسینی با حضرت رقیه (س)

شفیقه شفیعی گفت: همایش سه ساله های حسینی، دختران کودک و نوجوان با قرائت میثاق نامه با حضرت رقیه (س) عهد بستند که همواره عفاف و حجاب خود را حفظ کنند.

«شفیقه شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: همایش سه ساله های حسینی به یاد حضرت رقیه (س) دردانه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شد.

 

مسئول پیروان عترت هیئت واحد خواهران رزمندگان اسلام جیرفت افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته این همایش با حضور مادران و دختران حسینی برگزار شد.

 

وی بیان کرد: یکی از برنامه های این همایش، هم خوانی قرآن کریم بود که توسط دختران سه ساله اجرا شد.

 

شفیعی ابراز کرد: در همایش سه ساله های حسینی، دختران کودک و نوجوان با قرائت میثاق نامه با حضرت رقیه (س) عهد بستند که همواره عفاف و حجاب خود را حفظ کنند.

 

مسئول پیروان عترت هیئت واحد خواهران رزمندگان اسلام جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این همایش، سخنرانی با محوریت فرزند آوری و تربیت فرزندان با تاسی از سیره اهل بیت (ع) بود.

 

وی اظهار کرد: مداحی و بیان مصائب اهل بیت (ع) از صحرای کربلا تا اسارت در شام از دیگر برنامه های همایش سه ساله های حسینی بود.

 

شفیعی اضافه کرد: همچنین در این همایش با اهدای لباس به دختران سه ساله از آنها تجلیل شد.

 

مسئول پیروان عترت هیئت واحد خواهران رزمندگان اسلام جیرفت عنوان کرد: همایش سه ساله های حسینی از دهه ۸۰ تاکنون هر ساله برگزار می‌شود و امیدواریم خداوند توفیق دهد تا در سال های آتی نیز بتوانیم این همایش را به نحو احسن برگزار کنیم.

 

وی در خاتمه یادآور شد: از اصلی ترین برنامه های هر ساله پیروان عترت واحد خواهران هیئت رزمندگان اسلام در جیرفت همایش شیرخوارگان حسینی و سه ساله های حسینی است که در ایام محرم و صفر برگزار می‌شوند.

کد خبر 1212772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha