نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت» دارای قابلیت های  مهمی در پاسخ به پرسش‌های پژوهشگران هنر  است

عباد رضا اسلامی گفت: نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت» دارای قابلیت های مهمی در پاسخ به پرسش‌های پژوهشگران هنر است.


 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت » ظهر امروز یکشنبه چهاردهم مرداد ماه با حضور بهرنگ صمدزادگان، کیوریتور نمایشگاه و عبادرضا اسلامی، رییس موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

 

 در این نشست «عباد رضا اسلامی»، رئیس موزه هنرهای معاصر تهران  درباره ویژگی های نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت» گفت: این نمایشگاه دارای قابلیت های  مهمی در پاسخ به پرسش‌های پژوهشگران هنر  است، طبق طرحی که داشتیم آثار زیبای هنرمند جهان برای نخستین بار به نمایش درآمده است.

وی افزود:  در نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت»  ۳۸ اثر جدید برای نخستین بار به نمایش گذاشته شده و این نمایشگاه دیدگاه هنری این جریان را به نمایش گذاشته‌‌ است.

عباد رضا اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار شبستان درباره وضعیت سایت موزه هنرهای معاصر تهران که مدت هاست از دسترس خارج شده است،گفت: بعد از مرمت سایت از دسترس خارج شده است. نگاهی که امروزه به سایت‌های موزه ای وجود دارد تفاوت دارد. ما نیز در صدد تعریف تورهای مجازی و ... هستیم. طی دو تا سه ماه آینده سایت تکمیل خواهد شد.

رییس موزه هنرهای معاصر تهران درباره کارکرد موزه ای موزه هنرهای معاصر  اظهار کرد: نگاه موزه ای را می‌توان در خوانش های صحیح از گنجینه موزه شاهد بود که در واقع نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت»   این نیز از آن دست است. از این پس نمایشگاه های ادواری و فردی کمتر  در موزه برگزار خواهد شد.

عباد رضا اسلامی  از برپایی نمایشگاه خیالی نگاری و شمایل نگاری با نگاه به آثار گنجینه موزه خبر داد و گفت:  برنامه‌های موزه تا خرداد ۱۴۰۳ بسته شده و برای سال آینده ۳ گالری موزه دائمی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1213005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha