زائران اربعین از سیم کارت های ایرانی استفاده کنند

امینی گفت: با توجه به تخفیف و بسته های ویژه ای که اپراتورهای همراه برای زائران اربعین در نظر گرفته اند، پیشنهاد ماست زائرانی که به کربلای معلی مشرف می شوند از سیم کارت ایرانی استفاده کنند.

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حجت اله امینی» شب گذشته (دوشنبه 14 شهریور) در گفتگوی ویژه خبری بیان کرد: زائرانی که به کربلای معلی مشرف می شوند پیشنهاد ماست از سیم کارت ایرانی استفاده کنند، اپراتورهای همراهی که زائران امسال از این سیم کارت ها استفاده می کنند، 75 درصد تخفیف در تعرفه قائل شدند تا زائران به راحتی از این سیم کارت ها استفاده کنند.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین ادامه داد: همراه اول در اربعین امسال تعرفه مکالمه با ایران را برای هر دقیقه 9 هزار تومان، تعرفه مکالمه دریافتی هر دقیقه 6 هزار تومان و تعرفه ارسال پیامک را یک هزار و 100 تومان اعلام کرده است و هر مگابایت اینترنتی که زائر ایرانی استفاده می کند 500 تومان لحاظ شده است.

 

وی عنوان کرد: همچنین این اپراتور برای استفاده زائران از خدمات تلفن همراه، 2 بسته هفت روزه از 13 تا 30 شهریور ویژه اربعین ارائه کرده که یکی از این بسته ها، اینترنت نامحدود است.

 

امینی اعلام کرد: اپراتور ایرانسل برای هر دقیقه تماس صوتی با ایران 9 هزار تومان، هر دقیقه تماس صوتی دریافتی از ایران 6 هزار تومان، هر دقیقه تماس صوتی با کشور عراق 4 هزار تومان و ارسال هر پیامک یک هزار و 300 تومان در نظر گرفته و هر مگابایت اینترنت همراه را 500 تومان اعلام کرده است همچنین اپراتور ایرانسل 2 بسته اینترنت با اعتبار هفت روزه لحاظ کرده است.

 

وی تأکید کرد: اپراتور رایتل هم یک اعتبار 100 مگابایتی رومینگ بین المللی رایگان برای زائران در نظر گرفته است.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین یادآور شد: برای نخستین بار شرکت های فناور در کشور برنامه های مختلفی از طریق پایگاه اینترنتی https://arbaeen.ito.gov.ir/ در اختیار زائران قرار می دهند.

کد خبر 1213133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha