ویژه برنامه های مسجد ارک در مسیر پیاده‌روی اربعین/ کمک رسانی به محرومین

الله‌کرم گفت: مسجد ارک به مدت پنج روز طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه در سه نوبت در کربلا در مسیر پیاده ‌روی اربعین حسینی با محوریت حاج منصور ارضی مرثیه‌سرایی و مجلس روضه برپا می‌کند.

«الله کرم» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد ارک (واقع در تهران، خیابان پانزده خرداد، میدان ارک) در زمینه خدمت رسانی به مردم خوزستان بسیار فعال است، اظهار کرد: ما هم خانه های 50 و 60 متری برای نیازمندان در خوزستان می سازیم و هم بسته های ارزاق و پوشاک و هدایای نقدی و غیر نقدی دیگر میان آنان توزیع می کنیم.

 

 عضو هیئت امنای مسجد ارک افزود: خیریه مسجد ارک همچنین به نیازمندان در جنوب تهران نیز کمک های نقدی و غیر نقدی مختلفی در طول سال اهدا می کند و گروه جهادی این مسجد نیز در نوسازی خانه های این گروه از محرومان همکاری خوب و زیادی دارد.

 

وی اضافه کرد: مسجد ارک در دهه دوم ماه صفر ویژه برنامه های متنوعی تدارک دیده است که برگزاری مجلس روضه و سخنرانی و مرثیه سرایی از سوی هیئت نوارالائمه (ع) از جمله آنها است که حاج منصور نورایی مسئولیت این هیئت مذهبی را برعهده دارد و در مسجد ارک در این دهه  مرثیه خوانی می کند.

 

الله کرم گفت: مسجد ارک همچنین در قالب یک موکب در شهر کربلا به مردم خدمت رسانی می کند و هیئت این مسجد به مدت پنج روز طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ شهریور ماه در سه نوبت در این موکب با محوریت حاج منصور ارضی مرثیه سرایی می کند. سخنرانان نیز در هر سه نوبت در این موکب سخنرانی می کنند که حجج اسلام والمسلمین میرباقری و طباطبائی نسب از جمله این خطبا هستند.

 

 عضو هیئت امنای مسجد ارک ابراز کرد: جمع آوری کمک های مردمی برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم پیاده روی اربعین حسینی مستمرا در مسجد ارک صورت می گیرد و مقادیر بسیار زیادی از کمک های نقدی و غیر نقدی این مسجد از طریق دستگاه های مربوطه، امسال خرج این مراسم با شکوه و معنوی می شود. ضمنا مسجد ارک در شب و روز و شام اربعین حسینی نیز مجلس روضه و سخنرانی و سوگواری برگزار می کند.

 

کد خبر 1213492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha