اربعین فرصتی برای تقویت بعد معنوی و توسعه کردستان است

عبدالملکی گفت: اربعین حسینی فرصت ارزشمندی برای تقویت بعد معنوی و توسعه کردستان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، «جعفر عبدالملکی» ظهر چهارشنبه ( 16 شهریور ماه) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان که با موضوع اربعین در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اربعین فرصت ارزشمندی ارزشمندی برای تقویت بعد معنوی و توسعه استان کردستان به شمار می‌رود و باید با از بازگشایی مرز باشماق و تردد زائران از این مرز به کربلا برای تقویت وحدت و همدلی بهره برد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به اینکه صدا و سیما متولی کمیته اطلاع‌رسانی ستاد اربعین است، افزود: تاکنون پنج جلسه کمیته اربعین حسینی در کردستان برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: برنامه‌های متعددی برای ایام اربعین حسینی تدوین شده که در قالب برنامه‌های شبانگاهی، تبیینی، گفتگو و مصاحبه متناسب با زیست بوم استان طراحی شده است.

 

عبدالملکی از تدوین ویژه برنامه اربعین در رادیو مریوان خبر داد و اضافه کرد: رادیو مریوان به دلیل محبوبیتی که بین مردم دارد در این ایام برنامه‌های اربعین را منعکس خواهد کرد.

 

وی از آمادگی صدا و سیمای کردستان برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف صدا و سیما از جمله زیرنویس کردن برنامه‌ها و اقدامات اربعین خبر داد و تصریح کرد: سه بخش رادیو، سه بخش تلویزیونی برای انعکاس برنامه‌های اربعین مهیا شده است.

کد خبر 1213752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha