بازدید استاندار مرکزی از موکب های اربعین

استاندار مرکزی با حضور در تعدادی از مواکب اربعین در شهرستان اراک ضمن بازدید در جریان روند خدمات دهی به زائرین قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، استاندار مرکزی و رئیس ستاد اربعین استان مرکزی به همراه جانشین و اعضای این ستاد در بازدید از تعدادی از موکب های اربعین مستقر در شهرستان اراک ضمن دیدار با خدام و زائرین بر خدمات دهی مناسب به ایشان تاکید نمودند.

 

«فرزاد مخلص الائمه» در حاشیه بازدید از این مواکب در جمع خبرنگاران خدمت به زائران حسینی را دارای اجرا و پاداش بی کران دانست و بیان کرد: خادمین در موکب ها باید به بهترین شکل به زائران کربلا و شرکت کنندگان در همایش بزرگ اربعین خدمت رسانی کنند.

 

استاندار استان مرکزی ضمن گفتگو با اعضای این مواکب ضمن بررسی مشکلات بر رفع آنها به منظور گسترش ارائه خدمات تاکید کرد و ادامه داد: استان مرکزی در شاهراه ارتباطی کشور و بالطبع در مسیر حرکت زائرین اربعین به سمت عراق قرار دارد و باید با کمک همه بخش ها خدمات مناسبی به این عزیزان ارائه گردد.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین استان مرکزی از ماه ها پیش با بسیج امکانات و نیروهای خود تلاش گسترده ای را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین آغاز کرده است، ادامه داد: هم اکنون موکب های ستاد اربعین در استان مرکزی، استان ایلام و کشور عراق در حال ارائه خدمات به زائرین عزیز هستند.

 

این مقام مسئول از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی استان مرکزی خبر داد و گفت: امروز نیروهای خدمات شهری، امدادی و ستاد اربعین این استان به عنوان استان معین در شهر مهران در حال فعالیت می باشند که جای دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

کد خبر 1213767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha