۶ هزار جلد کتاب دیگر به مجموع کتاب های  مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب و سوران  اضافه می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: کتابخانه مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب و سوران ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب دارد و ۶ هزار جلد کتاب دیگر به مجموع کتاب های این مرکز اضافه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، معصومه هادی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: حوزه فرهنگ مقوله خیلی مهمی است؛ اگر ما زیربنای توسعه و پیشرفت در دنیا را در نظر بگیریم می بینیم که  به فرهنگ آنها توجه می شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان،فرهنگ را زمینه توسعه یافتگی یک کشور دانست، ادامه داد: فرهنگ در کل دنیا زیربنای خیلی از فعالیت ها است.

 

هادی گفت:  مقام معظم رهبری به شدت در زمینه توجه به فرهنگ تاکید دارند و  در یکی از فرمایشات خودشان گفته بودند که فرهنگ به مثابه هوایی است که ما نفس می کشیم.

 

وی افزود: همچنین  مقام معظم رهبری فرموده اند باید در حوزه فرهنگ به گونه ای کار کنیم که رفع مظلومیت شود.

 

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بین مردم و نظام پیوند و الفت بیشتری ایجاد کنیم؛ می دانید که خیلی از مشکلات  به دلیل فاصله گرفتن مردم از مسئولان است.

 

هادی یادآور شد: اگر کاری در جهت بهتر شدن حال کودکان و نوجوانان در حوزه فرهنگ انجام شده این را انتشار و اعلام می کنیم زیرا که این خودش انرژی بخش و امید آفرین و شورآفرینی در جامعه ایجاد می کند؛ در همین راستا در هفته دولت مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب و سوران را افتتاح کردیم.

 

وی افزود: برای بچه های سیب وسوران که هیچ امکانات فرهنگی ندارند افتتاح مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند منشا پیشرفت و در واقع رشد و شکوفاهی کودکان و نوجوانان باشد که نمونه بارز آن را در روز افتتاح شاهد بودیم که چگونه بچه ها و خانواده آنها چقدر فرهنگ و هنر دوست هستند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب و سوران یک ساختمان مجهز و شیک در وسعت هزار و 600 متر مربع و زیربنای 870 متر مربع  و اعتبار بالغ بر 4 میلیارد تومان ساخته شده که شامل کارگاه های سفال، نقاشی، قصه گویی و یک سالن سینمایی  که مجهز به سیستم های پیشرفته و خیلی خوب است.

 

هادی با بیان اینکه 130 کودک عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب و سوران هستند، گفت:  افتتاح این کانون انرژی و امید بخشی را در بین کودکان و نوجوانان به ارمغان آورد.

 

وی افزود: کتابخانه مرکز  پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیب و سوران در مرحله اول 2 هزار و 500 جلد کتاب دارد و در حال تکمیل شدن  و 6 هزار جلد کتاب دیگر به مجموع کتاب های این مرکز اضافه می شود و به 8 هزار و 500 جلد کتاب تجهیز خواهیم کرد.

کد خبر 1213850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha