مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور برگزار شد

امروز در مراسمی از خدمات چهارساله حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین فاضل به عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران کشور معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه خواهران امروز برگزار شد. در این مراسم از خدمات چهارساله حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل به عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران کشور معرفی شد.

 

مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران پیش از این در سمت‌هایی همچون معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران و مسئول امور صیانتی حوزه‌های علمیه مشغول فعالیت بوده است.

 

آیت الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران کشور در این مراسم با اشاره به رشد کمی و کیفی فعالیت‌های مدارس علمیه خواهران ابراز امیدواری کرد با حضور مدیریت جدید، روند پیشرفت‌ها و تحولات تسریع شود.

 

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم هم با اشاره به نقش تاثیرگذار بانوان طلبه در جامعه گفت: خواهران طلبه در حل مشکلات حوزه زن و خانواده باید نقش آفرینی بیشتری داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی فضای مجازی را ظرفیتی نوظهور برای تعلیم و تربیت دانست و افزود: رفتار و گفتار عالمان دینی زیر ذره بین رسانه‌ها و فضای مجازی است؛ بنابراین طلاب باید مراقب رفتار و کردار خود باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل مدیر جدید حوزه‌های علمیه خواهران در سخنانی، افزایش افزایی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با جامعه الزهرا و به کارگیری نیرو‌های موثر و کارآمد را از اولویت‌های کاری خود برشمرد.

 

گفتنی است در سال تحصیلی جدید ۶۰ هزار بانوی طلبه در حدود ۵۰۰ مدرسه علمیه مشغول به تحصیل می‌شوند.

کد خبر 1214005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha