اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای ایمن سازی روستاهای در معرض خطر گلستان

حسینی با اشاره به تصویب ۵۵ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به گلستان برای ایمن سازی روستاهای در معرض خطر از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

«سید محمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان اظهارکرد: براساس آمارها حدود  ۱۰۰ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم در روستاهای استان گلستان وجود دارد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه این استان جزو ۵ استان پیشرو در مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی است، گفت: براساس برنامه زمانبندی تلاش می کنیم که تا سال ۱۴۱۰ همه واحدهای مسکونی غیرمقاوم را نوسازی و بهسازی کنیم.

 

وی افزود: نوسازی و بهسازی سالانه حداقل ۷ هزار واحد مسکونی را در برنامه داریم و لازم است سایر دستگاه ها نیز در این زمینه به بنیادمسکن کمک کنند.

 

حسینی با اشاره به وجود بیش از ۳۰۰ روستای در معرض خطر در استان گلستان، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان برای ایمن سازی روستاهای در معرض خطر ۵۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد.

 

وی بیان کرد: از این مبلغ تاکنون ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به استان اختصاص پیدا کرده است که در روستاهای مختلف به منظور رفع خطر و ایمن سازی آنها پروژه های مختلفی آغاز شده است.

 

کد خبر 1214630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha