نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بافق افتتاح شد

اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور جمعی از مسئولان استانی، معاون فرماندار و خبرنگاران در بافق افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی پارسائیان رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد در حاشیه این آئین در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز درگیر یک جنگ ترکیبی بزرگ هستیم که توسط دشمن برنامه ریزی شده و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن را هدف قرار داده است.

 رییس بسیج رسانه استان با بیان اینکه در بحث رسانه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را مطرح نموده‌اند افزود: بسیج رسانه برگرفته از رسالت انقلاب اسلامی است و نقطه عطفی برای رصد گری و جهاد روایت ها به شمار می رود.

 به گفته وی رسانه ها باید کارهای ارزشمند انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را بیان کنند. پارسائیان تاکید کرد بسیج رسانه متعلق به هیچ جریان و جناحی نیست و به صورت مستقل در جبهه واحد عمل می کند. رییس بسی…

معاون فرماندار بافق هم در این مراسم گفت: امروز در تمام عرصه ها درگیر جهاد هستیم و جهاد رسانه تبیین و اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 حسن تفکری افزود: اطلاع رسانی باید بر اساس عقلانیت و عاطفی باشد که موجب دلزدگی مخاطب نشود.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه باید قاطعیت داشته باشند، گام دوم را سرمایه‌های اجتماعی خواند و اظهارکرد:  در بیانیه گام دوم تولید محتوا در قالب های مختلف بر عهده رسانه است.

 این مسئول با اشاره به اینکه دشمن قشر جوان را هدف قرار داده است و وظیفه اصحاب رسانه است برای خنثی کردن نقشه دشمن،  دوران قبل از انقلاب و  پیشرفت های بعد از انقلاب را روشنگری کند.  وی خبرنگاران را موتور محرک مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: در شهرستان بافق 10  آموزش داریم که با کمبود فضای آموزشی، پیگیری تکمیل مدارس در اولویت قرار دارد.  گفتنی است، مشکلات تکمیل زنجیره فولاد، حرکت به سمت داشتن انرژی پاک، پیشگیری از سرقت، جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فاصله طبقاتی وهمچنین ایجاد یک مرکز کارآفرینی صنایع دستی در مکانی برای آموزش تولید و فروش محصولات مربوطه با توجه به ثبت بافق به عنوان شهر ملی حصیربافی، از دیگر مواردی بود که معاون فرماندار بافق در این نشست مطرح کرد. سرهنگ نصیری فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بافق، علی آخوندی رئیس بسیج رسانه شهرستان و تنی چند از اعضای این بسیج به ترتیب در خصوص کیفیت بخشی به تولیدات رسانه ای سخنانی ایراد کردند.

رونمایی از نماد جشنواره یاد شده، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

زمان ارسال آثار به این جشنواره از هم اینک آغاز شده و تا پایان مهر ادامه دارد، علاقمندان آثار خود را صرفا از طریق الکترونیک به جشنواره ارسال کنند..

جشنواره استانی در آذر ماه و درهفته بسیج و جشنواره ملی دهه فجر برگزار می‌شود..

کد خبر 1214829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha