برگزاری  محفل انس با قرآن همزمان با شب اربعین در کانون شهید مفتح ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: محفل انس با قرآن همزمان با شب اربعین در کانون شهید مفتح ملایر برگزار می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر با اشاره به  نزدیک شدن به ایام اربعین افزود: این کانون در  ایام ماه محرم برنامه  عزاداری سید و سالار شهیدان را داشته و این برنامه ها  در شب و روز اربعین و 28 صفر  نیز انجام می شود.

 

 وی از برگزاری برنامه عزاداری در شب اربعین توسط کانون و اقشار مختلف مردم در فضای مسجد خبر داد و گفت:  همزمان با شب اربعین محفل انس با قرآن نی در کانون با حضور اعضای کانون برگزار می شود.

 

وی قرائت زیارت اربعین، قرائت زیارت عاشورا و.. در شب اربعین در این کانون اشاره کرد و گفت: همچنین همزمان با روز اربعین نیز برنامه عزاداری و حرکت دسته جات را در داخل روستا داریم.

 

 وی اضافه کرد: توزیع نذورات، و... از دیگر برنامه ها در روز اربعین توسط کانون فرهنگی و هنری شهید مفتج روستای کهکدان است.

 

حجت الاسلام داوری همچنین  با اشاره به اینکه در 28 صفر نیز برنامه های عزاداری و محفل انس با قرآن را در کانون خواهیم داشت گفت:  هر هفته نیر برنامه های قرآنی و جلسات حلقه های صالحین را با همکاری بسیج در کانون داریم.

 

 وی به برگزاری کلاسهای تابستانی این کانون اشاره کرد وافزود: این کلاسها نیز در زمینه قرآنی، فرهنگی و هنری، اموزشی، و.. از ابتدای تابستان تشکیل شد که تعداد زیادی از اعضای کانون و نوجوانان علاقمند در این کلاسها شرکت کردند .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح ملایر افزود: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی نیز  از برنامه های کلاس های تابستانی این کانون بود.

کد خبر 1215779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha