مسابقات قرآنی «مدهامتان» ظرفیت های دینی و فرهنگی شیراز را معرفی خواهد کرد

حجت الاسلام امیدی با اشاره به میزبانی شیراز در پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان»، گفت: برگزاری این مسابقات ظرفیت های دینی و فرهنگی شیراز را معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام «حسین امیدی» امروز (چهارشنبه 23 شهریور) در جلسه هماهنگی پوشش رسانه ای پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» که به میزبانی معاونت سیمای مرکز فارس برگزار شده بود، گفت: شیراز مهد علم و ادب و مرکز اندیشه های دینی و اسلامی است که پیشینه آن بر همه واضح و روشن است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: برگزاری این مسابقات قرآنی با توجه به حضور متسابقین از سراسر کشور ظرفیت های دینی و فرهنگی شیراز را معرفی خواهد کرد چرا که شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) با جلوه های فرهنگی و هنری و قرآنی معرفی خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور متسابقین از اقصی نقاط کشور، 10 داور مطرح و بین المللی سطح یک کشور و مسئولان کشوری و استانی در حین برگزاری مسابقات با پوشش خبری و تبلیغات رسانه ای می تواند موج قرآنی ایجاد کرده و فضا را آکنده از عطر کلام وحی کند.

خاطرنشان می شود، در این جلسه با حضور «علیرضا باغبان منش»، معاون سیمای مرکز فارس و «هادی بستام»، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس ضمن بیان انتظارات و پیشنهادات، در خصوص انعکاس مطلوب مسابقات در رسانه ملی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1215903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha