تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها در انعکاس رسانه ای پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان»

بستام ضمن تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ها در انعکاس رسانه ای پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان»، گفت: این مسابقات با توجه به میزبانی شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) اهمیت زیادی دارد و لازم است همه ظرفیت ها به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «هادی بستام» امروز (چهارشنبه 23 شهریور) در جلسه هماهنگی پوشش رسانه ای پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» که به میزبانی معاونت سیمای مرکز فارس برگزار شده بود، گفت: پانزدهمین مسابقات قرآنی «مدهامتان» یکی از سه طرح قرآنی است که پوستر آن با حضور استاندار فارس رونمایی شد و این اهمیت موضوع را دوچندان می کند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس خاطرنشان کرد: متولی اجرای این رویداد قرانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که مسجد محوری این برنامه را روشن می کند و همچنین نمایان گر پیوند مسجد و قرآن است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس با بیان اینکه این مسابقات کشوری است و ضریب اهمیت بالایی دارد، تاکید کرد: این مسابقات با توجه به میزبانی شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) اهمیت زیادی دارد و لازم است همه ظرفیت ها به کار گرفته شود.

وی همچنین اظهار داشت: در حوزه رسانه این دغدغه وجود دارد که این رویداد مهم قرآنی از سوی اصحاب رسانه به طور کامل و شایسته انعکاس داده شود و مغفول کند.

خاطرنشان می شود، در این جلسه با حضور «علیرضا باغبان منش»، معاون سیمای مرکز فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس ضمن بیان انتظارات و پیشنهادات، انعکاس مطلوب مسابقات در رسانه ملی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 1215906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha