با اجرای رزمایش سپاس به دنبال رفع مشکلات جامعه ایثارگری هستیم

کهنسال از برگزاری رزمایش سراسري رهروان میثاق بایاوران ولایت در هفته دفاع مقدس خبر داد وگفت: تلاش داریم در قالب رزمایش سپاس مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگر استان مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، «سعید کهنسال» امروز (۲۳شهریور)در گفتگو با خبرنگاران با محوریت همکاری با سپاه کربلا برای تکریم خانواده های معظم شهدا در هفته دفاع مقدس، از اجرای رزمایش سپاس با حضور مسئولین استانی و شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: تلاش داریم در قالب این رزمایش مشکلات جامعه ایثارگری شناسایی و مرتفع شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: این طرحی تحت عنوان سپاس و میثاق با همراهان  ولایت با همکاری سپاه کربلا در این استان برگزار می‌شود.

 

وی گفت: نگاه ما به جامعه ایثارگری یک نگاه تکریم و تجلیل شایسته است به همین منظور مسئولان را بر این داشت تا با اهداف تبیین مسائل و بررسی مشکلات ایثارگری این رزمایش شکل گیرد.

 

کهنسال گفت: با تشکیل ستادها در سطح استان تصویب شد تا یک روز را به عنوان روز و ایام حماسه برای تجلیل از جامعه ایثارگری مشخص و برنامه‌ریزی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این رزمایش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ خانواده معزز جامعه ایثارگری روز ۲۹شهریور دیدار بعمل می آید و می‌تواند به عنوان یک حماسه از آن در طول تاریخ یاد کرد.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیان کرد: نگاه جامعه ایثارگری در مسیر عاشورایی بوده است؛ دستگاه‌های اجرایی مختلف بر این باور بودند در دولت مردمی آیت الله رئیسی شرایط و افتخار تفکر جدید برای تکریم جامعه ایثارگری شکل گرفت چراکه همه ما بدهکار و مدیون این عزیزان هستیم.

 

کهنسال یادآور شد: اگر کشور ما امروز مسیر عزت و  پیشرفت را طی می‌کند به خاطر وجود جامعه ایثارگری است و خواستیم با این رزمایش مسیر را شفاف‌سازی کرده و شرایط ویژه‌ای از ظرفیت‌ها در مازندران نمایان کنیم.
 

 

وی در پایان گفت: این حرکت عظیم که با خلاقیت مسئولین ارشد استان و فرماندهی سپاه کربلا برای اولین بار در سطح کشور در استان مازندران برگزار می‌شود یقینا شرایط بسیار خوبی ایجاد کرده و همانند مسیر شهدایی که شهید بزرگوار تشییع می‌شوند، این افتخار را برای مسئولان و جامعه ایثارگری به همراه دارد و فضای جامعه را آکنده از مهر و معنویت خواهد کرد.

کد خبر 1216032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha